فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل آرین موتور در مراسم رونمایی از لاماری ایما:

برند لاماری در شرایط تحریم و غیرتحریم با قدرت در آرین موتور توسعه پیدا خواهد کرد

عصر خودرو- محمدرضا سیفی؛ مدیرعامل آرین موتور در مراسم رونمایی از کراس اوور جدید لاماری ایما گفت: نزدیک به چهارسال از آخرین رونمایی آرین موتور که میتسوبیشی اوتلندر PHEV بود می گذرد.

برند لاماری در شرایط تحریم و غیرتحریم با قدرت در آرین موتور توسعه پیدا خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ وی افزود:آرین موتور از 1390 به عنوان نماینده میتسوبیشی فعالیتش را آغاز کرد و 5سال بعد با دی اس فرانسه.

    سیفی اضافه کرد: در آن زمان صرفا واردکننده بودیم اما در دی ماه 96 تصمیم گرفتیم بهترین سایت تولید متناسب با ظرفیت های آینده که سایپا خمین بود و از 83 برای رفع محرومیت ها بنا شده را خریداری کنیم.
    مدیرعامل آرین موتور گفت: با تحریم ها بر خلاف شرکای خارجی دیگر تولیدکنندگان سواری در ایران، میتسوبیشی معتقد بود در ایران به روزترین محصول باید تولید شود که با همین هدف الزامات و استانداردهای اکلیپس کراس اخذ و حتی ناظر کیفی فرانسوی برای پروژه انتخاب شد. در اردیبهشت 97 با خروج آمریکا از برجام این پروژه ناتمام ماند.
    سیفی در زمینه فعالیت آرین موتور طی سال های اولیه تحریم گفت: حدود 1500 دستگاه میتسوبیشی تعهد طی دو سال با اخذ مابه التفاوت ارز تحویل شد.
    وی افزود:تصمیم گرفتیم در مجتمع تولیدی آرین پارس موتور محصولات تجاری نظیر سه تیپ کامیونت و دو تیپ ون در آن کارخانه تولید می شود.
    سیفی در زمینه ظرفیت کارخانه آرین پارس موتور گفت: ظرفیت اسمی 60هزار قابل ارتقا به 200هزار در سال است و هدف اصلی ما برای محرومیت زدایی در آن منطقه تولید خودرو سواری است.
    وی افزود:اصلی ترین تلاش ما عرضه خودرویی به روز و در شان مشتری ایرانی بود.
    سیفی در زمینه محصول جدید این شرکت گفت: امروز لاماری ایما به عنوان نخستین محصول سواری در مجموعه آرین پارس موتور است و برند لاماری قرار است کیفیت و خدمات متفاوتی را به مشتریان ارائه کند.
    مدیرعامل آرین موتور در پایان تصریح کرد: این برند با تحریم و بدون تحریم جزو خانواده آرین سرمایه خواهد بود و همواره در پی توسعه آن خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو