فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع تصادف بهبهان

در صورت تخلف در تکمیل خودروهای موجود در پارکینگ خودروسازان، برخورد لازم انجام می‌شود

عصر خودرو- رئیس سازمان بازرسی کل کشور کیفیت خودروها را موضوع مهمی توصیف کرد و گفت: همکاران ما به موضوع تصادف بهبهان ورود کردند و در حال پیگیری موضوع هستند با اخذ نظر کارشناسان به هر نتیجه‌ای که برسیم، اقدام خواهیم کرد.

ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع تصادف بهبهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره وضعیت خودروهای موجود در پارکینگ خودروسازان پس از هشدار سازمان بازرسی، گفت: تعداد خودروهای بسیار موجود در انبارها و پارکینگ خودروسازان تحت عنوان خودروهای ناقص -که متاسفانه مستمر بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شد- با هشدارهای داده شده در حال کاهش است و یکی بعد از دیگری از پارکینگ‎‌ها خارج شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

    وی با بیان اینکه ما کاری که شروع می‌کنیم را ادامه خواهیم داد تا نتیجه حاصل شود و هدف اصلاح امور است، افزود: ما پیگیر هستیم، تا زمانیکه امور اصلاح شود به این دستگاه‌ها کمک کنیم و در این مسیر اگر با سوء جریانی روبه رو شویم، برخورد لازم را انجام می‌دهیم.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: خوشبختانه دولت هم به موضوع اصلاح امور ورود کرده و در آینده وضع بهتر خواهد شد.

    خداییان در پاسخ به این سوال که آیا سازمان بازرسی به موضوع کیفیت خودروهای داخلی ورود خواهد کرد، توضیح داد: کیفیت بدون شک موضوع مهمی است و خودرو وسیله‌ای است که با جان مردم در ارتباط بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه باید دستگاه‌هایی که متولی این موضوع هستند و استانداردها را تعریف می‌کنند نیز نظارت خود را اعمال کنند، تصریح کرد: ما نیز براساس قانون وظایفی داریم حتی در تصادف بهبهان همکاران ما ورود کردند و در حال پیگیری موضوع هستند، با اخذ نظر کارشناسان به هر نتیجه‌ای که برسیم، اقدام خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو