فونیکسریمکسبهتام

بر اساس گزارش آذرماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مشخص شد

استمرار صدرنشینی دناپلاس توربو اتوماتیک در ارزیابی ها

عصر خودرو- کیفیت همواره یکی از مهمترین و بزرگترین مولفه های تاثیر گذار برای مشتریان در انتخاب خودرومی باشد. در همین راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، محصولات تولیدی شرکت های خودروسازی را از جنبه ظاهری و عملکردی مورد ارزیابی قرار داده و نتایج این ارزیابی ها در دسترس مشتریان محصولات قرار می گیرد.

استمرار صدرنشینی دناپلاس توربو اتوماتیک در ارزیابی ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نتیجه جدیدترین ارزیابی صورت پذیرفته شده محصولات تولید داخل در آذرماه، حاکی از دستاورد قابل توجه گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه استمرار و تحقق اهداف کیفی در محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

    کسب، حفظ و ارتقاء سطح کیفی محصولات
    بدون شک وضع تحریم های جدید علیه صنعت خودروسازی ایران با هدف ضربه زدن به این صنعت در نظر گرفته شده است که با همت و تلاش جهادگران عرصه تولید ضمن بی اثر نمودن این اقدام، در راستای توسعه و ارتقاء این صنعت نیز قدم های بزرگی برداشته شده است. 
    در ارزیابی محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در آذر ماه 1400، محصول دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک امتیاز 5 ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است. این محصول نخستین محصول 5 ستاره کیفی تولید داخل می باشد که همچنان سطح کیفی 5 ستاره را از اسفند ماه 1399 تاکنون حفظ نموده است که نشان دهنده استمرار تلاش و همت دست اندرکاران تولید و کیفیت بر اهداف کیفی می باشد.

    حداقل سطح کیفی 3 ستاره
    تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دارای سطح کیفی 3 ستاره به بالا می باشند. این در حالی است که طبق اهداف اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تمامی محصولات تولید داخل از سال 1401 می بایستی دارای سطح کیفی 3 ستاره باشند که این هدف در شرکت ایران خودرواز ابتدای سال 1400 محقق شده است.
    محصولات جدید اعم از پژو 207 پانوراما، دنا پلاس و تارا دارای سطح کیفی 4 ستاره، پژو پارس، سمند و پژو 405 دارای سطح کیفی 3 ستاره می باشند.
    همچنین پیش یبنی می شود در آینده با تولید انبوه محصول تارا اتوماتیک شاهد ورود یک محصول جدید دیگر در جدول محصولات 4 یا 5 ستاره باشیم که بیشتر با دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک محقق شده است.

    کیفیت در حوزه خودروهای تجاری و مسافری
    در ارزیابی خودروهای تجاری و مسافری نیز نتایج نشان دهنده حفظ سطح کیفی در این محصولات می باشد به گونه ای که در دسته بندی محصولات ون ها، ون وانا شرکت ایران خودرو دیزل موفق به کسب سطح کیفی 4 ستاره شده و اتوبوس شهری آتروس نیز در کنار کشنده فوتون ایران خودرو دیزل سطح کیفی 4 ستاره را کسب کرده اند.

    چالش های کیفیت
    تولید یک خودرو با کیفیت مستلزم داشتن تلاش، همت و کیفیت در زنجیره تامین، قطعه سازی، تولید، مونتاژ و خدمات پس از فروش می باشد.
    در نظر گرفتن الزامات خاص تامین کنندگان و اجرای فرآیند تضمین کیفیت سازندگان در تکوین قطعات جدید، بهمراه نظارت ویژه و انجام اقدامات زیرساختی در زنجیره تامین، انجام رویه های ارزشیابی محصولات و مجموعه ها بر اساس بازخوردهای شبکه خدمات پس از فروش و نظرات مشتریان از جمله اقدامات در راستای ارائه محصولات با سطح کیفی بالا توسط شرکت ایران خودرو می باشد.

    آینده چند ستاره است ؟
    گروه صنعتی ایران خودرو با عزم و تلاش خود اثبات نموده است که نه تنها می تواند سطح کیفی محصولاتش را با کاربرد دانش روز ارتقاء دهد بلکه با تعریف نظام کیفی مدون، و اهداف تعیین شده می تواند این سطح کیفیت را حفظ نموده و نقشی اساسی در ارتقاء صنعت خودرو کشور ایفا کند. بدون شک در آینده نیز از این خودروساز بزرگ انتظار می رود با حفظ این تفکر، ضمن ارتقاء سطح کیفی محصولات کنونی و همچنین تولید و عرضه محصولات جدید با سطح بالای کیفیت و ایمنی، ضمن افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، گام های بلندی در راستای اعتلای این صنعت بردارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو