فونیکسریمکسبهتام

عرضه یک محصول دیگر در گروه بهمن؛

بهمن دیزل کامیون پیشرفته و پرقدرت امپاور BD۵۰۰ را روانه بازار می کند

عصر خودرو- شرکت بهمن دیزل به عنوان بزرگترین تولید کننده کامیونت‌های کشور در ادامه عرضه برترین خودروهای تجاری، به زودی کامیون پیشرفته و پرقدرت با نشان تجاری امپاور (EMPOWER) را به بازار عرضه خواهد کرد.

بهمن دیزل کامیون پیشرفته و پرقدرت امپاور BD۵۰۰ را روانه بازار می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، امیر میرمنصف رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در مورد نحوه عرضه و قیمت کامیون امپاور گفت: طبق برنامه های صورت گرفته قرار است اولین مرحله فروش و تحویل امپاور در اسفند سال 1400 صورت پذیرد که تا پایان سال آینده حداقل 1000دستگاه از این کامیون عرضه خواهد شد.

    همچنین طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، کامیون متوسط 18 تن نیز در اواسط سال آینده به سبد محصولات شرکت بهمن دیزل اضافه خواهد گردید.

    میر منصف در ادامه گفت: از آنجا که سیاست همیشگی در گروه بهمن ارائه خدمات پس از فروش متمایز و با کیفیت است، برای خدمات پس از فروش کامیون امپاور با برنامه ریزی تامین قطعات یدکی و آموزش توسط 38 عاملیت مجاز در 21 استان و 34 شهر  انجام می شود، ضمن اینکه کامیون امپاور دارای گارانتی 2 سال یا 200 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرارسد) می باشد. برای اولین بار در ایران در حوزه خودروهای تجاری یک سال یا 50 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا رسد) سرویس دوره ای رایگان برای امپاور در نظر گرفته شده است. 

    میرمنصف همچنین در مورد قیمت پیشنهادی گروه بهمن برای کامیون امپاور افزود: انشاالله قیمت پیشنهادی آن در در مراسم رونمایی این خودرو که در اوایل اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد. سیاست گروه بهمن عرضه محصول امپاور به مانند دیگر محصولات ساخت این گروه با قیمت غیر قابل رقابت خواهد بود به گونه ای که علیرغم دارا بودن مشخصات فنی بالاتر، با قیمت بهتری نسبت به کلیه رقبا به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

    گفتنی است امپاور یکی از مدرن ترین کامیون هایی است که در کشور تولید و قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی می باشد. این خودرو جزء معدود کامیون‌هایی است که دارای گواهینامه بین المللی حمل کالای خطرناک بوده و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا می باشد. امپاور دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با 500 اسب بخار و گیربکس تمام اتوماتیک 2+12 سرعته با ساخت ZF است. از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده، ضمن داشتن قوای محرکه بی نظیر، می توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و... اشاره نمود.

    امپاور (EMPOWER) ضمن برخورداری از ترمزهای پرقدرت ساخت شرکت Knorr آلمان، به جهت ایمنی بیشتر از سیستم ترمز کمکی ریتاردر (RETARDER) 5 حالته با ساخت ZF بهره می برد. سیستم تعلیق جلو، فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب، بادی مجهز به 4 کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک فنر و استابلایزر است. کابین امپاور (EMPOWER) بسیار مدرن، ارگونومیک و مجهز به امکانات بی نظیری شامل بخاری در جا، سانروف برقی، یخچال، سیستم مولتی مدیا و سیستم رهیاب  (Navigation) و تریم زیبا می باشد و همچنین فضای خواب دو نفر را در خود جای داده است.

    گفتنی است راه اندازی خطوط کامیون امپاور (EMPOWER) در شرکت بهمن دیزل انجام و تولید آن از اوایل بهمن ماه آغاز شده و مجوزهای خودرویی آن اخذ گردیده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو