فونیکسریمکسبهتام

مقایسه خودرو؛

فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر

عصر خودرو- اِج یکی از برندهای فعال در مجموعه فورد است که سال ۲۰۰۶ معرفی و در کلاس شاسی بلند روانه بازار شده است.

فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲:۰۰
  • مقایسه خودرو؛ فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر
  • مقایسه خودرو؛ فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر
  • مقایسه خودرو؛ فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر
  • مقایسه خودرو؛ فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر
  • مقایسه خودرو؛ فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر
  • فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ کراس اوور‌های دو ردیفه، خودروهایی مناسب برای خانواده های پرجمعیت هستند؛ 2 مورد از این خودروها فورد اج و  اسکیپ است که نسبت به خودروهای سدان کاربردی و جادار هستند.

اسکیپ تقریباً 20 سال است که در نمایشگاه‌ها وجود دارد در حالی که اج از ابتدای این دهه در جاده‌ها ظاهر شده است. اسکیپ با دیگر کراس اوور‌های جمع و جور مانند تویوتا RAV4 رقابت می‌کند.

اسکیپ: اتصال اینترنت FordPass 4G در تمام تریم‌ها استاندارد است. سیستم‌های کروز کنترل تطبیقی ​​و حفظ خطوط در مدل‌های با مشخصات بالا در دسترس هستند.

اج: پد‌های شارژ بی‌سیم و پریز‌های برق فراوان، امکان شارژ تمام دستگاه ها را فراهم می کند؛ Gee-whiz CoPilot360 فورد شامل فناوری‌های چشمگیری مانند کمک فرمان اسکیپی و وسط خط برای نگه داشتن رانندگان در مسیر مستقیم و باریک است. فورد در یک عملیات کاربردی، یک نازل شستشو روی دوربین عقب دارد که می تواند آلودگی را از روی دوربین پاک کند.

اسکیپ: هر موتور اسکیپ از چهار سیلندر اگزوز ساطع می‌کند که قوی‌ترین آن‌ها یک واحد توربوشارژ 2.0 لیتری است که 245 اسب بخار قدرت دارد. این موتور با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت می‌شود، همانطور که موتور 1.5 لیتری 179 اسب بخاری و موتور تنفس طبیعی 2.5 لیتری 168 اسب بخاری به همراه سیستم چهار چرخ متحرک، در تمام تریم‌ها به جز مدل پایه موجود است.

اج: یک جفت انتخاب موتور در اج ارائه شده است. مشتریان می‌توانند تجهیزات استاندارد 2.0 لیتری توربوشارژ چهار خطی را انتخاب کنند. تریم هات راد ST دارای یک موتور توربو V6  دو و هفت لیتری است که 335 پوند فوت گشتاور تولید می کند که فقط با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ارائه می شود.

اسکیپ: بر اساس یک پلت فرم دیفرانسیل جلو که همچنین زیربنای فورد کوگا فروخته شده است، اسکیپ ویژگی‌های هندلینگ خوبی را ارائه می‌دهد که مورد استقبال رانندگان قرار خواهد گرفت. این خودرو همچنین یک وسیله نقلیه بسیار آرام است و مهندسان فورد از عایق و شیشه صوتی برای کاهش صدای جاده و باد استفاده هوشمندانه می‌کنند.

اج: Edge قادر به حمل یک خانواده پنج نفره و یک چرخ دنده است، هنوز هم می‌تواند در مدل‌های مجهز به سطح مناسبی از ایمنی تمام چرخ متحرک بسته شود. سیستم تعلیق محکم‌تر منحصر به مدل ST اسپورت است و کراس اوور سایز متوسط ​​را با برش‌های عملکردی کافی آغشته می‌کند تا چرخش سریع و چرخش کمی بدن را فراهم کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم