فونیکسریمکسبهتام

نیسان لیف ۲۰۲۲ با ظاهری تازه و دو گزینه باتری در اروپا معرفی شد

عصر خودرو- از آوریل امسال، نیسان پذیرش سفارشات نسخه به روز لیف را در بازار‌های اروپایی آغاز خواهد کرد. هیچ ارتقای فنی قابل توجهی برای مدل سال جدید وجود ندارد.

نیسان لیف ۲۰۲۲ با ظاهری تازه و دو گزینه باتری در اروپا معرفی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  این در اصل همان وسیله نقلیه‌ای است که در سال 2017 معرفی شد، اما نمای بیرونی با گزینه‌های چرخ‌های جدید در اندازه‌های 16 و 17 اینچی بهبود یافته است. لوگوی به‌روز شده برند نیسان در قسمت جلو، چرخ‌ها و پشت ظاهر می‌شود و همچنین طیف رنگ‌های تازه‌تری نیز وجود دارد.

    نیسان می‌گوید لیف با دو گزینه باتری در اروپا در دسترس خواهد بود، در حالی که اطلاعات دقیقی در مورد ظرفیت آن‌ها وجود ندارد، اما بعید است با باتری‌های 40 کیلووات ساعتی و 62 کیلووات ساعتی لیف 2021 تفاوت داشته باشند؛  لیف e+ (که در ایالات متحده به عنوان Leaf Plus فروخته می‌شود) دارای حداکثر برد با یک بار شارژ 385 کیلومتر  است که توسط چرخه WLTP اروپا اندازه گیری می‌شود.

    لیف 2022 همچنین دو مورد از پیشرفته‌ترین ویژگی‌های فنی خود را حفظ خواهد کرد. فناوری ProPilot ماشین الکتریکی را قادر می‌سازد تا به طور خودکار متوقف شود، روشن شود و فاصله ایمن با خودروی جلویی را حفظ کند. در عین حال، عملکرد e-Pedal به راننده این امکان را می‌دهد که فقط با یک پدال شتاب بگیرد و متوقف شود. آخرین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی NissanConnect به نوبه خود دارای اتصال Android Auto و Apple CarPlay است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم