فونیکسریمکسبهتام

مرسدس بنز G-Class Edition ۵۵۰ معرفی شد

عصر خودرو- این نسخه ویژه G کلاس در سه رنگ بیرونی، از جمله یک انتخاب جدید، موجود است.

مرسدس بنز G-Class Edition ۵۵۰ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرسدس بنز G-Class Edition 550 نسخه جدیدی از شاسی بلند است که به زودی به بازار ایالات متحده راه پیدا می کند. در مراحل اولیه قرار است فقط 200 نسخه از آن تولید شود؛ G-Class Edition 550 در سه رنگ Manufaktur مرسدس در دسترس است که شامل قرمز، خاکستری و سفید می شود که به پالت رنگ است.

    در داخل، Edition 550 با روکش چرم دو رنگ ناپا با دوخت الماسی عرضه می‌شود. نسخه ویژه شامل صندلی‌های جلوی چند کانتور فعال با تکیه گاه‌های جانبی فعال است.

    این کلاس از یک موتور 4 لیتری توئین توربو V8 استفاده می‌کند که 416 اسب بخار قدرت و 610 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت از طریق یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک با جعبه انتقال دو سرعته منتقل می‌شود. این SUV در 5.6 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

    هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است. کلاس G در سال 2021 رکورد فروش جهانی جدیدی را با 41174 تحویل به ثبت رساند. این شرکت سال گذشته 8523 مورد از آن‌ها را در ایالات متحده به فروش رساند که نسبت به سال گذشته 10.4 درصد افزایش داشت.

    مرسدس هم اکنون یک به روز رسانی کلاس G را در دست توسعه دارد.  به نظر می‌رسد کاپوت ظاهری صاف تری خواهد داشت و فلر‌های گلگیر زاویه دارتر به نظر می‌رسند. دو نوع دیگر از کلاس G نیز در راه است. عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهند که 4x4 Squared جدید است، این مدل‌ها ارتفاع سواری بلندتری دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط