فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل "گروه بهمن" در مراسم رونمایی از لوگو جدید:

کرامت مشتریان، اولویت اول است

عصر خودرو- بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در حاشیه برنامه رونمایی از لوگو جدید این برند عنوان کرد: گروه بهمن نگرش جدیدی در صنعت خودروسازی خصوصی ایجاد کرده است. در همکاری با ژاپنی ها تجارب ارزشمندی به دست آورده ایم که استفاده از آن ها باعث شروع یک شکوفایی بزرگ در سال ۱۴۰۰ شد.

کرامت مشتریان، اولویت اول است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ مدیرعامل گروه بهمن افزود: اکنون حرکت تازه ای را شروع کرده ایم که امروز قرار است با برندی جدید و نگرشی جدید از آن رونمایی کنیم. مدیرعامل گروه بهمن اضافه کرد: شروع این شکوفایی از ارائه دیگنیتی و فیدلیتی به بازار بود و به دنبال همین مسیر قرار است در سال آینده در هر فصل یک خودرو جدید به بازار معرفی کنیم، محصولاتی که در شان مشتریان و خریداران است.

    علیمرادلو عنوان کرد: در حوزه خودروهای تجاری کشنده امپاور که به تازگی رونمایی شد می تواند خلا بزرگی را در بازار پر کند. وی در خصوص بازار خودروهای سنگین اضافه کرد: بیش از 20 هزار نفر متقاضی خرید امپاور بودند که این عدد نشان می دهد بازار در این کلاس خودرویی بسیار تشنه است. وی با بیان این موضوع که علاوه بر امپاور، محصولات دیگر تجاری همچون ون اینرودز، کامیونت شیلر و وانت کارا نیز با استقبال خوبی رو به رو بوده افزود: برای سال 1401 گروه بهمن در حوزه خودروهای تجاری نیز برنامه های متعددی دارد که به زودی اعلام خواهد شد.
    مدیر عامل گروه بهمن در خصوص ورود این شرکت به فصل جدید فعالیت های خود عنوان کرد: در فصل جدید فعالیت ها، کرامت مشتری در اولویت اصلی برنامه ها قرار دارد. وی افزود: بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش یکی از اصلی ترین محور هایی است که در این فصل جدید به آن پرداخته می شود.
    علیمرادلو عنوان کرد: گروه بهمن به زودی در حوزه خودروهای تجاری لیدر بازار خواهد شد و در حوزه خودروهای سواری نیز با قدومی استوار با همکاری شرکای خارجی پیش خواهد رفت. وی افزود، از بهمن سال 1330 ثابت کرده ایم که "بودیم، هستیم و خواهیم بود". این شعار به آن معنی سات که ما همواره در کنار مشتریان خود و خانواده بزرگ بهمن هستیم. 
    مدیرعامل گروه بهمن در پایان سخنرانی و در توضیح مفهوم لوگو جدید این برند عنوان کرد: رونمایی از برند جدید گروه بهمن یک نماد از پیشرفت های این گروه است. وی افزود: بهمن در تمامی حوزه هایی که به آن وارد شده متمایز از رقبا بوده و در تلاش است صنعت خودروسازی کشور را به جلو پیش ببرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط