فونیکسریمکسبهتام

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در مسیر شمال کشور

عصر خودرو- پلیس راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در نخستین روز از سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در مسیر شمال کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ عین‌الله جهانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ در نخستین روز از سال 1401 با حجم بالای تردد در برخی از جاده‌های کشور از جمله جاده‌های منتهی به شمال کشور و جاده‌های منتهی به کلانشهرهایی نظیر مشهد و شیراز، همدان و ... مواجه هستیم؛ به طوری که برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال حد فاصل انتهای تونل شماره 16 تا انتهای مسیر در محدوده شهرستانک پرحجم و نیمه سنگین است. وضعیت مشابهی در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده شهر دماوند و آزادراه قزوین - رشت در محدوده‌های عوارضی قزوین و شهر رودبار گزارش شده و ترافیک در این محورها نیز نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین است. 

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهو  با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌ مشا و حد فاصل پلور تا گزنک سنگین گزارش شده است، گفت: ترافیک در ورودی شهر رودبار تا رودبار نیز سنگین است و طبیعتا زمان سفر رانندگان در این مسیر افزایش خواهد یافت. 

    جهانی ادامه داد:‌ ترافیک در آزادراه تهران - کرج حد فاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین حد فاصل مهرویلا تا گلشهر و محدوده های پل حصارک و هشتگرد و آزادراه قزوین - کرج حد فاصل محمدشهر تا پل فردیس نیز نسبتا سنگین است. 

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: گزارش‌ها حاکی از بارش برف در برخی از محورهای استان های کردستان، اردبیل و آذربایجان شرقی و از این رو لازم است رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند. 

    جهانی در پایان گفت:‌ در محورهای دو استان مازندران و گیلان بارش باران گزارش شده است. در این شرایط رانندگان باید با سرعت مطمئنه رانندگی و فاصله طولی مناسب را نیز رعایت کنند. در دیگر محورهای مواصلاتی پدید جوی خاصی گزارش نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو