فونیکسریمکسبهتام

تحویل بخشی از تعهدات فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ به مشتریان

افزایش ۱۰ درصدی تولید در ایران‌خودرو فارس

عصر خودرو- مدیرعامل ایران ‌خودرو فارس از افزایش ۱۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ و تحویل پیش از موعد تعهدات به مشتریان خبر داد.

افزایش ۱۰ درصدی تولید در ایران‌خودرو فارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، عبدالرضا ملاکی گفت: در سال 1400 موفق به تولید 19 هزار و 462 دستگاه خودرو شدیم که علاوه بر رشد 10 درصدی نسبت به سال 1399، بیش از هدف تعیین شده سال 1400 بود.

    وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته، بخشی از تعهدات فروردین و اردیبهشت مشتریان را پیش از فرا رسیدن موعد آن اجرا کرده و خودروها را تحویل مشتریان داده‌ایم.

    ملاکی از تکمیل تمامی خودروهای دارای کسری قطعه در این سایت تولیدی و اجرای دستورات دادستانی شیراز خبر داد و گفت: از 14 بهمن ماه طبق دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، سه هزار و 559 دستگاه خودرو به صورت شبانه روزی رفع کسری و تعداد دوهزار و 404 دستگاه نیز در مدت کوتاهی با هماهنگی راهور ناجا شماره‌گذاری و تحویل مشتریان شده است.

    ملاکی، افزایش کیفیت را یکی از رویکردهای مهم این شرکت براساس راهبردهای گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال 1401 دانست و گفت: در حال تدوین برنامه ویژه برای ارتقای کیفیت محصولات و تحقق اهداف راهبردی ابلاغی در ایران‌خودرو فارس هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط