فونیکسریمکسبهتام

۱۰ خودروی برتر بازار آمریکا با مدل ۲۰۲۲+عکس

عصر خودرو- نتخاب بهترین ها در بازار جهانی خودرو که هر روز یک مدل فناورانه مبتنی بر خلاقیت بدان اضافه می شود حقیقتا کار دشواری است اما نشریات معتبر حوزه خودرو همواره بر اساس نظر کارشناسان و نظرسنجی های موجود از کاربران این محصولات، لیست هایی را منتشر می کنند که در نوع خود جذاب و خواندنی هستند.

۱۰ خودروی برتر بازار آمریکا با مدل ۲۰۲۲+عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، در ادامه این مطلب نیز یک رده بندی از بهترین مدل های 2022 در بازار آمریکا ارائه شده که با توجه به حضور برندهای قدرتمندی چون جنرال موتورز و فورد در این کشور، رقابت داغی را میان وارداتی ها و برندهای مذکور ایجاد می کند.

    10 خودرویی که در ادامه لیست شده اند، پیش از این و در زمان معرفی خود مورد بررسی گروه خودروی عصر ایران قرار گرفته اند. اگر مایل به مطالعه ویژگی های کامل این محصولات هستید بر کلمات مرتبط هایپرلینک شده(آبی رنگ) در توضیح هر مدل کلیک کنید تا به صفحه اطلاعات آن خودرو منتقل شوید.

    کیا استینگر جی تی-لاین
    امتیاز: 8.8 از 10

    این اسپرت جذاب کره ای در مدل پایه از پیشرانه 300 اسب بخاری استفاده می کند. این میزان از خروجی برای تپنده 4 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ بسیار مناسب به نظر می رسد. رینگ های استاندارد 18 اینچی کرومی مات با طراحی اختصاصی یکی دیگر از جذابیت های استینگر است.

    دیفیوزر با خروجی دوقلو در هر طرف برای سیستم اگزوز و صدای دلچسب در دورهای بالای موتور آنرا تبدیل به یک گزینه ایده ال برای عاشقان محصولات اسپرت کرده است.

    قیمت پایه استینگر جی تی-لاین حدود 36 هزار دلار است.

    جیب گرند چروکی
    امتیاز: 8.8

    یک آفرودر از برند باسابقه گرند چروکی با سلیقه بسیاری از مخاطبان دنیای خودرو همخوانی دارد. طراحی اصیل، کیفیت بالا و جذابیت های برند ترکیبی ایده ال را شکل داده اند. مدل پایه از پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری با 290 اسب بخار خروجی و 257 پوندفوت گشتاور استفاده می کند. اما نمونه 5.7 لیتری 357 اسب بخاری نیز در گزینه های این کمپانی وجود دارد.

    قیمت پایه حدود 38 هزار دلار است.

    اکورا ام دی اکس تایپ اس
    امتیاز: 8.9

    اکورا همواره از نظر طراحی سبک و روش خاص خود را دنبال کرده و البته بسیار هم موفق بوده است. از نظر کیفیت مواد اولیه نیز جای بحثی وجود ندارد. این کراس اوور اسپرت از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری با 355 اسب بخار خروجی و گشتاور 354 پوندفوت استفاده می کند. سامانه تمام چرخ محرک تورک وکتورینگ آن نیز عملکرد بینظیری را به نمایش می گذارد.

    این کیفیت و امکانات برای مشتریان حدود 68 هزار دلار هزینه دارد.

    هیوندای آیونیک 5
    امتیاز: 8.9

    قبلا و در زمان معرفی، بطور کامل این خودروی جذاب را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا  در دسترس قرار دارد. یک الکتریکی قابل و بسیار فناورانه که امکانات قابل تحسینی را با برچسب قیمت 43650 دلار در اختیار مشتریان قرار می دهد و نسبت به این قیمت حقیقتا یک خرید برتر محسوب می شود.

    اینفینیتی کیو اکس60
    امتیاز: 9

    برای آن گروه از مشتریان که تمایلی ندارند خودروی آنها شبیه باقی محصولات حاضر در خیابان باشد قطعا یکی از مهمترین گزینه ها، اینفینیتی خواهد بود. نگاهی خشن و جذاب محصولات این برند فقط خاص لوگوی آن است و مشابهی ندارد.

    کیو اکس60 از پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر با 295 اسب بخار خروجی و گشتاور 270 پوندفوت استفاده می کند.

    قیمت پایه نیز حدود 48 هزار دلار است.

    لکسوس ال اکس 600
    امتیاز: 9.1

    این آقای خاص نیازی به معرفی ندارد و نقطه اوج تمام انتخاب ها در کلاس شاسی بلند است البته همتای آن یعنی لندکروزر از تویوتا نیز شرایط مشابهی دارد. دنیایی از کیفیت و آپشن اینجا پیش روی مشتریان قرار خواهد داشت.

    ال اکس 600 از پیشرانه 6 سیلندر با 409 اسب بخار خروجی و گشتاور 479 پوندفوت استفاده می کند. جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک آن نیز یک تجربه خاص در نوع خود محسوب می شود.

    قیمت پایه حدود 88 هزار دلار است.

    کیا ایی ویی6
    امتیاز: 9.2

    ایی ویی6 شباهت زیادی به آیونیک 5 هیوندای دارد و خوب این نه مورد جدیدی است که محصولات این دو برند شبیه هم باشند و نه جای تعجب دارد!

    قیمت پایه برابر با 41 هزار دلار است.

    ب ام و ام240آی
    امتیاز: 9.3

    این خودرو نمونه ای از طراحی اصیل، یک محصول کاملا اسپرت و البته یک حامل یک راز جالب محسوب می شود!

    ام240آی ریشه های مشترکی با مدل 2002 یکی از برترین محصولات کلاسیک تاریخ صنعت خودرو دارد.

    در قسمت پیشرانه از نمونه 3 لیتری توربوشارژ با 382 اسب بخار خروجی  استفاده شده که خودرو را طی 4.1 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رساند.

    قیمت پایه برابر با 49500 دلار است.

    هوندا سیویک اس آی
    امتیاز: 9.3

    قطعا این تریم از سیویک با مدل 2022 یکی از بهترین سدان های بازار جهانی است. طراحی زیبا، کیفیت بالا و فنی قابل اعتماد آنرا تبدیل به یک گزینه برتر کرده است.

    در قسمت پیشرانه از تپنده 1.5 لیتری توربو با 200 اسب بخار خروجی و گشتاور 192 پوندفوت استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته دستی در حالت پایه و اتوماتیک در حالت آپشن قابل سفارش است.

    قیمت پایه این خودرو 28 هزار دلار است.

    جنسیس جی وی70
    امتیاز: 9.6

    برند کره ای با ارائه این شاسی بلند پیش از هر چیز، کلاس و سطح بالای خود را به رخ بزرگان دنیای خودرو مانند مرسدس و... کشیده است. جی وی70 از طراحی خاص و غیر تکراری و بالاترین سطح کیفیت مواد اولیه بهره می برد که حقیقتا برای معرفی چنین خودرویی باید جنسیس را مورد ستایش قرار داد.

    در قسمت پیشرانه تریم پایه از نمونه 2.5 لیتری 4 سیلندر توربو با 300 اسب بخار خروجی و گشتاور 311 پوندفوت استفاده شده است. در فضای داخلی کابین نیز یک نمایشگر 14.5 اینچی لمسی قرار گرفته که جذابیت های خاص خود را دارد.

    قیمت پایه این خودرو حدود 42 هزار دلار است که با این عدد بسیاری از رقبای گران قیمت خود را براحتی شکست می دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو