فونیکسریمکسبهتام

نایب ریس شورای شهر تهران:

پایین بودن کیفیت خودروها در شأن ملت ما نیست

عصر خودرو- نایب ریس شورای شهر تهران با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل گفت: پایین بودن کیفیت خودروها زمینه از دست رفتن و مصدومیت هموطنان ما را فراهم می کند و این در شأن ملت ما نیست که اتومبیل های با کیفیت و استانداردهای پایین داشته باشند.

پایین بودن کیفیت خودروها در شأن ملت ما نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه شصت و یکم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: روز قدس که روز تبلور مقاومت در جهان اسلام و بشریت است را تبریک می گویم. چند سالی بود که به علت کرونا راهپیمایی قدس انجام نمی شد و امسال این امکان فراهم شده که این راهپیمایی برگزار شود.

    او ادامه داد: اینکه روز قدس را امام در آخرین روز جمعه ماه رمضان اعلام کردند پیام روشنی داشت چرا که مقاومت و عبور از سختی ها راه رسیدن به پیروزی است.

    سروری گفت: البته امام می توانست یک روز بهاری را روز قدس در نظر بگیرد اما یک روز سخت و در پایان رمضان که نیروها تحلیل رفته در نظر گفت تا مردم این پیام را دریافت کنند که قدس بدون پذیرش سختی ها و عبور از سختی ها پیروز نخواهد شد و امروزه روز قدس به یکی از دغدغه های مهم متجاوزین صهیونیستی تبدیل شده است.

    نایب ریس شورای شهر تهران گفت: اخلاص و باورهای الهی که در وجود امام تجلی کرد باعث شد چشم انداز روشنی را برای ملت فلسطین رقم بزند و انشالله ملت ما یکبار دیگر حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین اعلام خواهند کرد.

    سروری در ادامه با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل گفت: رسیدن به ارتقا ایمنی قطعا باید با استانداردسازی راه ها و‌ وسایل نقلیه شکل بگیرد. پایین بودن کیفیت خودروها زمینه از دست رفتن و مصدومیت هموطنان ما را فراهم می کند و این در شأن ملت ما نیست که اتومبیل های با کیفیت و استانداردهای پایین داشته باشند.

    او ادامه داد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند که باید کیفیت خودروها ارتقا یابد و  مرگ یک نفر هم ضایعه بزرگی است انشالله این موضوع مدنظر همه عزیزان قرار گیرد.

    سروری با اشاره به توقع شورای شهر از شهرداری گفت: در تهران توقعی که شورای شهر از شهرداری دارد این است که با شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح و بهبود کیفیت معابر زمینه های رسیدن به یک استاندارد قابل قبول را فراهم کند.

    او ادامه داد: همینکه براساس گزارش پلیس راهبر اعلام شد نسبت به سال گذشته کاهش مرگ و میر و مصدومان را داشتیم نشان می دهد اصلاح معابر و تقویت فرهنگ عبور و مرور راه حل های مناسبی است که شورا و شهرداری بر آن تاکید خواهند کرد.

    سروری تاکید کرد: باید به سمتی برویم که مدل حمل و نقل را از شخصی به عمومی تغییر دهیم و این جز توسعه وسایل نقلیه عمومی امکان پذیر نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط