فونیکسریمکسبهتام

اسامی منتخبین امشب ساعت ۲۱ اعلام می‌شود

برگزاری مراسم قرعه کشی دو طرح پیش فروش محصولات سایپا

عصر خودرو- مراسم قرعه کشی برای دو طرح پیش فروش یکساله و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبین ساعت ۲۱ روز شنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

برگزاری مراسم قرعه کشی دو طرح پیش فروش محصولات سایپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، با حضور نهادهای  نظارتی، قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله محصولات ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و وانتسایپا با موتور  ام.13 و همچنین پیش فروش یکساله محصولات  کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

    در طرح پیش فروش محصولات سایپا 96 هزار و 970 نفر شرکت کردند که 95 هزار و 162 نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح 32 هزار و 550 خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، 65 هزار و 100 نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است.

    در این طرح 11 هزار و 800 دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این 6 هزار و 200 دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، 6 هزار و 650 دستگاه کوییک.اس، 6 هزار و 500  دستگاه کوییک با گیربکس معمولی و هزار و 400 دستگاه وانتسایپا عرضه می شود.

    همچنین در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 2 هزار و 929 نفر شرکت کردند که 2 هزار و 923 نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 3 هزار و 50 خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی مشخص شدند.

    اسامی منتخبان طرح پیش فروش یک ساله سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب ساعت 21 بر روی سایت رسمی گروه سایپا منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت 8 صبح روز دوشنبه به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت. همچنین اسامی منتخبان طرح پیش فروش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از 3 روز کاری اعلام خواهد شد.

    گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح های پیش فروش، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو