فونیکسریمکسبهتام

بیست و ششمین نمایشگاه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (۴)

فعالیت جدی بهران تک در راستای اجرای اهداف دانش بنیان

عصر خودرو- شتاب دهنده "بهران تک" به عنوان عضو جدیدی از خانواده بزرگ بهران امسال در نمایشگاه نفت و گاز آماده مذاکره با صاحبان ایده در راستای انجام اهداف دانش بنیان حوزه خواهد بود.

فعالیت جدی بهران تک در راستای اجرای اهداف دانش بنیان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، دکتر عباس کهتری مدیر برند شرکت نفت بهران به خبرنگار عصر خودرو گفت: نمایشگاه نفت و گاز یک میعادگاه برای علاقه مندان به برند بهران است  که این شرکت هرساله با حضور در این نمایشگاه شرایط تعامل و نشست با دوستان، مخاطبان و مشتریان  را فراهم می کند.  وی افزود: امسال علاوه بر این هدف، معرفی مرکز بهران تک است که به عنوان یک شتاب دهنده در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت می کند. این مجموعه بر اساس آنچه قبلا هم اعلام شده آماده همکاری برای جذب ایده و همکاری با شرکت های دانش بنیان است. از جمله نتایج مهم این مجموعه تا کنون اجرای طرح توازن ظرفیت بود که به تازگی با حضور رییس بنیاد مستضعفان افتتاح شد. با این طرح افزایش 108 میلیون لیتر افزایش تولید فرآورده های روانکاری را شاهد خواهیم بود و علاوه بر این تولید روغن تایر سبز نیز که از دیگر دست آورد های این طرح است، کشور را از واردات این محصول مهم بی نیاز کرد.

مدیر برند شرکت نفت بهران افزود: برنامه های آینده این شرکت در راستای توسعه فعالیت ها با شرکت های دانش بنیان و استفاده از اکوسیستم نوآوری و صاحبان ایده برای پاسخگویی به نیاز های جدید این صنعت خواهد بود.
کهتری افزود: در نمایشگاه امسال که بعد از چند سال وقفه به دلیل محدودیت های کرونایی امسال دوباره برگزار شده است، تیم کاملی از متخصصین را گرد هم آورده ایم تا بتوانیم ارتباطات را در سطح نمایشگاه برگزار کنیم. این ارتباطات برای ایجاد سرنخ های جدید در راستای مذاکرات آینده در راستای انجام هداف دانش بنیان با صاحبان ایده انجام می شود. وی افزود: در نشست خبری که ظرف چند روز آینده برگزار می شود،در خصوص برنامه های آینده شرکت نفت بهران صحبت های مفصلی خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو