فونیکسریمکسبهتام

رییس هیات مدیره شایان دیزل :

روزانه ۶ تا ۸ کشنده دافران به تولید می رسد

عصر خودرو- شایان دیزل در روز هجدهم خردادماه با افتتاح نمایندگی بزرگی به وسعت ۸هزار متر مربع در استان یزد؛ شمار نمایندگانش را به یازده عدد رساند و قرار است تا پایان سال شش نماینده دیگر که در حاال استانداردسازی است نیز به این جمع افزوده شود.

روزانه ۶ تا ۸ کشنده دافران به تولید می رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷:۰۰
  • کشنده دافران
  • افتتاحیه شایان دیزل
  • افتتاحیه شایان دیزل
  • افتتاحیه شایان دیزل
  • روزانه 6 تا 8 کشنده دافران به تولید می رسد
  • افتتاحیه شایان دیزل

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، سید مجید قلی زاده؛ ریاست هیات مدیره شایان دیزل به عنوان یکی از مهمترین قطب های تولید خودروهای تجاری که کارخانه آن در استان فارس و در جنوب کشور واقع شده در حاشیه این مراسم گفت: یزد یکی از مهمترین شاهراه های خودرویی در کشور است و با توجه به شناخت و سابقه همکاری 20ساله با آقای کریمی، تصمیم گرفتیم تا برنامه هایمان در این استان را با این فرد با سابقه پیش ببریم.
قلی زاده در ادامه با اشاره به تاسیس شایان دیزل در سال 1395 گفت: ما به سرعت موفق به کسب سهم بالایی از بازار شدیم و همواره سعی کرده ایم ابتکار و نوآوری را در دستور کار داشته باشیم و نیروهای توانمند و متخصصی را در همه بخش ها جذب کنیم. قلی زاده در ادامه گفت: به لطف این نیروها تلاش کرده ایم تا محصولی قابل رقابت با کشنده های اروپایی را طراحی و به بازار عرضه کنیم که منطبق بر استاندارد های روز جهانی است.
قلی زاده در ادامه به تاسیس شش نمایندگی در سطح کشور با سرمایه گذاری مستقیم شایان دیزل خبر داد و گفت: این موضوع در حوزه خودروهای تجاری کشور رویدادی بی سابقه و نشان دهنده جدیت ما برای توسعه فعالیت هایمان است.
قلی زاده در تشریح هویت کارخانه شایان دیزل گفت: این کارخانه از سال 82 در راستای تولید هوو توسط ایران خودرو دیزل بر اساس استاندارد های روز تاسیس شده بود که ما آن را در سال 1396 خریداری کردیم و بر اساس تکنولوژی روز بین المللی آن را تجهیز کردیم و در نتیجه امروز روزانه و به صورت مستمر 6 تا 8 دستگاه کشنده دافران در آن به تولید می رسد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط