فونیکسریمکسبهتام

ذخیره‌ها تا پایان مهلت واریز وجه منتخبان اصلی منتظر بمانند

عصر خودرو- پس از آنکه با دستور وزیر صمت و براساس اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، همه منتخبان اولین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو مشمول دریافت خودرو شدند، مقرر شده است که پس از اتمام مهلت واریز وجه برای منتخبان اصلی (۲۵ خرداد ماه)، در رابطه با واگذاری خودرو به منتخبان فهرست ذخیره، اطلاع‌رسانی‌ها صورت خواهد گرفت.

ذخیره‌ها تا پایان مهلت واریز وجه منتخبان اصلی منتظر بمانند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، همانطور که روز گذشته (پنجشنبه) اطلاع‌رسانی شد، به دنبال مشکل پیش آمده به‌سبب عدم تفکیک برندگان اصلی از منتخبان ذخیره (رزروی‌ها) که بر اساس آن تعداد زیادی از مشتریان که با تلاش بسیار و با فروش بسیاری از دارایی‌های خود مبلغ خودرو را فراهم کرده بودند و بگونه‌ای (ابتداً برنده اصلی و سپس در لیست ذخیره‌ها) بلاتکلیف شده بودند، مهلت واریز وجه تا 25 خرداد ماه تمدید شد.

    علاوه بر اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای مبنی بر اینکه به منتخبان ذخیره این دوره نیز در قالب طرح‌های مشخص خودرو تخصیص داده خواهد شد، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت نیز اظهار کرده است: با توجه به افزایش تولید خودروهای کامل در خودروسازان داخلی و افزایش عرضه خودرو در سال جاری به میزان بیشتر از 200 درصد نسبت به سال گذشته، با دستور وزیر صنعـت، معدن و تجارت، مقرر شده است که به همه منتخبان که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است (شامل منتخبان اصلی ‌و ذخیره)، خودرو تخصیص داده شود.

    طبق اعلام این معاون وزیر صمت، پس از اتمام مهلت ثبت‌نام منتخبان اصلی (25 خرداد ماه) اطلاع‌رسانی‌ها برای واگذاری خودرو به منتخبان فهرست ذخیره (رزروی‌ها) تکمیل خواهد شد. همچنین در خصوص طرح‌های فروشی که در همین دوره از قرعه‌کشی خارج شده‌اند، به زودی اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

    براین اساس این تعداد افراد بسیار که در ابتدای اعلام نتایج اولین دوره فروش و تخصیص یکپارچه خودرو، به عنوان برنده اصلی (اول) انتخاب شده بودند اما سپس به لیست ذخیره منتقل شده بودند و امکان واریز نداشتند، باید تا پایان مهلت تعیین شده برای واریز وجه منتخبان اصلی منتظر بمانند تا مشخص شود ابتداً چه تعداد ثبت‌نام خواهند کرد و چه سازوکاری باید برای تخصیص خودرو به رزروی‌ها در نظر گرفته شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو