فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر صمت:

واردات خودرو با جدیت دنبال می شود

عصر خودرو- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: واردات خودرو با جدیت دنبال می شود و در عین حال شرکت های خودروسازی داخل نیز باید در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات خود اقدام کنند.

واردات خودرو با جدیت دنبال می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محمد جواد حاجی حسینی روز شنبه در ادامه برنامه های سفر به لرستان در دیدار با فرهاد زیویار استاندار این استان اظهار کرد: در دوران کنونی وزارت صمت، اتفاقات خوبی رخ داده است که یکی از مهمترین مسایل، برطرف کردن مشکلات و اجرای ٩ پروژه تحولی در حوزه خودرو است چراکه نسبت به کیفیت تولیدات خودرو دغدغه‌مند هستیم.

    وی افزود: واردات خودرو را با جدیت دنبال خواهیم کرد و خودروسازان داخلی هم باید نسبت به ارتقای سطح کیفیت و متناسب سازی قیمت ها تلاش کنند..

    وی همچنین گفت: دغدغه وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری و به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام در استان ها می باشد که این موضوع از مطالبات جدی رییس جمهور است.

    حاج حسینی گفت: 106 طرح تحولی توسط وزارت صمت برای بخش های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری در دست اجرا است که در480 شهرستان طرح آمایش تعریف و تنظیم، و برای نظرخواهی از ارکان مدیریتی به استان ها ابلاغ شده است.

    وی با اشاره به طرح مردمی سازی یارانه ها نیز بیان کرد: اقدام رییس جمهور در این راستا مثبت ارزیابی می شود چراکه از خروج سرمایه های ملت ایران به کشورهای همسایه جلوگیری شده و ساماندهی اقتصاد کشور را به دنبال دارد.

    وی اظهار کرد: لازمه پیشرفت کشور ایجاد تحول برای بخش های مختلف است که وزات صنعت، معدن و تجارت این مهم را در قالب طرح های تحولی در دستور کار دارد.

    معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: لازمه اجرای طرح های تحولی در گرو افزایش مشارکت و هم افزایی است بنابراین در سال جاری افزایش همکاری و تعامل بین بخشی و تعامل با سایر بخش ها ضروری می باشد.

    حاجی حسینی بیان کرد: فعال کردن بخش معدن و ایجاد ارزش افزوده برای این حوزه باتوجه به موضوع فرآوری و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد، به ویژه در استان لرستان باید به صورت جدی دنبال شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو