فونیکسریمکسبهتام

مگان الکتریکی چند؟

عصر خودرو- شاسی‌بلند الکتریکی جدید رنو مگان ای-تک اکنون با قیمت‌های کمتر از ۳۶هزار پوند قابل سفارش است. اولین نمونه از این خودروی خانوادگی که رقیب پژو e-۲۰۰۸ و سیتروئن e-C۴ است و با یک بار شارژ تا ۲۸۰ مایل برد دارد، قرار است اواخر امسال وارد بریتانیا شود.

مگان الکتریکی چند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر ی«عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، نسخه ویژه لانچ ادیشن که مختص بریتانیاست، در صدر این محدوده قرار دارد. این خودرو دارای رینگ‌های آلیاژی 20اینچی و تیغه F1 طلایی در سپرها و همچنین سیستم صوتی هارمن کاردون و سیستم دوربین 3بعدی با نمای اطراف است.

    صرف نظر از تریم، همه نسخه‌های مگان ای-تک با یک پیشرانه الکتریکی یکسان عرضه خواهند شد که یک موتور الکتریکی 215 اسب بخاری را با یک باتری 60 کیلووات ساعتی ترکیب می‌کند و با یک بار شارژ مسافتی تا 280 مایل را ارائه می‌دهد. باتری را نیز می‌توان تا 130 کیلو وات شارژ کرد.

    این موتور همچنین 221 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که به مگان ای-تک اجازه می‌دهد در 5/ 7 ثانیه از 0 تا 62 مایل بر ساعت برسد. با این حال و در شرایطی که شتاب خودرو بسیار چشمگیر است، حداکثر سرعت فقط 99 مایل در ساعت خواهد بود.

    این موضوع نباید برای اکثر رانندگان بریتانیایی مطرح باشد، اما کسانی که قصد بازدید از آلمان را دارند ممکن است پیشرانه سریع‌‌تری بخواهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط