فونیکسریمکسبهتام

مجوز واردات موتورسیکلت را به افراد غیرمرتبط دادند

عصر خودرو- چهره شاخص موتورسواری بانوان در ایران، با بیان این که عده‌ای از افراد با پول خرج کردن به جای قهرمانان مجوز واردات موتور گرفته‌اند، گفت: من با ۱۸ سال سابقه فعالیت در این رشته هنوز هم نتوانسته‌ام حتی یک موتورسیکت وارد کنم!

مجوز واردات موتورسیکلت را به افراد غیرمرتبط دادند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، بهناز شفیعی درباره بروز برخی تخلفات در واردات موتورسیکلت به ایران و این که آیا این موضوع توسط فدراسیون حل شد یا خیر، اظهار کرد: متاسفانه افرادی که پول داشتند و خرج کردند، به عنوان رییس برخی کمیته‌ها در فدراسیون انتخاب شده و سپس از برخی امتیازات ویژه نیز برخوردار شدند. در شرایطی که مجوز واردات موتورسیکلت باید در اختیار قهرمانان این رشته قرار گیرد، متاسفانه این مجوز در اختیار برخی از افراد غیرمرتبط قرار گرفت و مشکلات زیادی نیز طی سال‌های گذشته ایجاد شد.

    قهرمان موتورسواری بانوان ایران، افزود: من با سابقه 18 سال فعالیت حرفه‌ای در رشته موتورسواری، تاکنون نتوانسته‌ام حتی یک مرتبه هم موتور وارد کنم اما در مقابل برخی افراد موتور وارد کردند که هیچ ارتباطی به این رشته نداشته‌اند. باید خیلی بیش‌تر از این‌ها به ورزشکاران توجه شود تا انگیزه بگیرند و تلاش بیش‌تری برای کسب موفقیت داشته باشند. همین اتفاقات باعث شده شاهد ریزش تعداد ورزشکاران این رشته در ایران باشیم و بسیاری قید این رشته را زده‌اند.

    وی با بیان این که در دوره جدید مدیریت فدراسیون نیز اتفاق خاصی نیفتاده است، گفت: شنیدیم وزارت ورزش جلوی این موضوع را گرفته است تا با حل شدن مشکلات جلوی بی‌قانونی‌ها گرفته شود. البته اطلاع ندارم که موتور در این مدت وارد شده یا خیر اما این را می‌دانم که هیچکدام از قهرمانان نتوانسته‌اند موتور وارد کنند. متاسفانه سلیقه‌ای عمل می‌شود و احترامی که شایسته است به قهرمانان و پیشکسوتان قائل نمی‌شوند. امیدوارم با نظارت مسئولان شاهد حل مشکلات و اجرای قانون و عدالت در بحث واردات موتورسیکلت به کشور باشیم.

    شفیعی در پایان با تاکید بر این که رشته موتورسواری بانوان در ایران با وجود استعدادهای بسیار خوب در این رشته مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: همان‌قدر که آقایان در این رشته زحمت می‌کشند، بانوان هم سختی و زحمت می‌کشند تا به موفقیت برسند اما دیده نمی‌شوند. حامی مالی هم نداریم که بتوانیم از پس هزینه‌های سنگین این رشته بربیاییم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو