فونیکسریمکسبهتام

خودروهای ناقص ایران خودروی تبریز تا پایان شهریور تکمیل و تحویل می شود

عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: خودروهای ناقص در پارکینگ ایران خودروی تبریز تا پایان شهریور تکمیل شده و به دست مشتریان خواهد رسید.

خودروهای ناقص ایران خودروی تبریز تا پایان شهریور تکمیل و تحویل می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا،  صابر پرنیان روز شنبه در بازدید سرزده دادستان مرکز استان از واحد تولیدی ایران خودروی تبریز اظهار کرد: در بازدید قبلی 20 هزار دستگاه خودرو ناقص در ایران خودروی تبریز وجود داشت ولی اکنون این میزان به 6هزار و 500 دستگاه خودرو کاهش یافته که این خودروهای ناقص نیز با تامین قطعات تا پایان شهریور به صفر خواهد رسید.

    وی افزود: عمده مشکل تولید خودرو در ایران خودروی تبریز تامین قطعات است که عمدتا قطعه های وارداتی الکترونیکی است.
    پرنیان گفت: مهمترین راه حل تامین قطعه های خارجی خودرو، داخلی سازی است بنابراین اگر بتوانیم موضوع داخلی سازی که یکی از منویات مقام معظم رهبری است را در این واحد تولیدی پیاده کنیم این موضوع باعث کاهش ارزبری می شود.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد: با داخلی سازی وابستگی به واردات کاهش می یابد و مجموعه های داخلی تقویت می شود.
    پرنیان با بیان اینکه تمهیدات ویژه ای برای تامین قطعات خودروهای ناقص انجام شده است، گفت: تا خودروهای ناقص تحویل مشتریان نشود خودروی جدیدی در ایران خودروی تبریز تولید نمی شود.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: تصویب ایجاد خط رنگ و خط بدنه برای تکمیل زنجیره تولید و پایدارسازی در ایران خودروی تبریز قبلا انجام شده و اکنون در مراحل اداری و عقد قراردادها قرار داریم و به زودی این موضوع نیز در ایران خودروی تبریز انجام می شود.

    برای ارتقا میزان کیفیت محصولات ایران خودرو دریغ نکنید
    دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی نیز در این بازدید با تاکید بر تسریع روند شماره گذاری خودرو و ارتقای کیفیت محصولات گفت: از هر اقدامی برای جلب رضایت مشتریان، بویژه ارتقا میزان کیفیت محصولات در مراحل مختلف خط تولید دریغ نکنید.
    محبوب علیلو به اهمیت رعایت حقوق مصرف کنندگان اشاره کرد و افزود: افزایش مراحل تعیین کیفیت محصولات خودرو در این مجموعه از دو مرحله به سه مرحله نکته در خور توجه است.
    در این بازدید سرزده که به منظور بررسی روند تحویل محصولات خودرو به مشتریان انجام شد علاوه بر سرکشی به پارکینگ سایت ایران خودروی تبریز و خط تولید، موضوع پلاک گذاری خودروها نیز مطرح شد که در این زمینه با تماس تلفنی دادستان مرکز استان با مسئولان مربوطه مقرر شد بخشی از این فرآیند تسریع پیدا کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو