فونیکسریمکسبهتام

رئیس کل بیمه مرکزی مطرح کرد:

جزئیات پرداخت آنلاین خسارت تصادف زیر ۲۰ میلیون تومان

عصر خودرو- رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه طرح کروکی آنلاین مبنی بر پرداخت خسارت تصادف زیر ۲۰ میلیون تومان طی دو تا سه هفته آینده رونمایی می‌شود، گفت: حق بیمه اربعین را ثابت نگه داشتیم و نسبت به میزان دو سال قبل تغییری نکرده است.

جزئیات پرداخت آنلاین خسارت تصادف زیر ۲۰ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مجید بهزادپور  امروز در نشست خبری خود اظهار کرد: حق بیمه تولیدی در کشور را معادل 27.4 میلیارد دلار است که سهم صنعت بیمه ایران در دنیا 0.4 درصد است.

    وی افزود: حق بیمه سرانه در ایران نیز 322  میلیارد دلار است. همچنین، ضریب نفوذ بیمه نیز 2.4 درصد است.

    رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در سال 1400 حق بیمه تولیدی معادل 115 هزار میلیارد تومان که 41 درصد رشد داشته است. در 4 ماه 54.5 هزار میلیارد تومان که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 73 درصد رشد داشته است.

    بهزادپور ادامه داد: تعداد موارد خسارت پرداختی سال گذشته 52.5 میلیون فقره بوده که 44.6 درصد رشد داشته و این میزان در 4 ماه ابتدایی امسال نیز 23.6 میلیون فقره بوده که معادل 50 درصد رشد داشته است.

    وی تعداد بیمه نامه صادره در سال گذشته را 71.3 میلیون فقره اعلام کرد و گفت: این میزان حدود 4.6 درصد رشد داشته است.

    رئیس کل بیمه مرکزی درباره پروژه‌های این صنعت اظهار کرد: یکی از طرح‌های بیمه مرکزی، کروکی آنلاین است که برای تصادف‌های زیر 20 میلیون تومان است و مردم اطلاعات مربوط را وارد می‌کنند و بدون نیاز به بیمه خسارت خود را دریافت خواهند کرد.

    حق بیمه اربعین را افزایش ندادیم

    وی تاکید کرد که این طرح با همکاری پلیس و صنعت بیمه اجرایی خواهد شد. قرار بود از این طرح در هفته دولت رونمایی شود که این امر به دلیل یکسری مسائل صورت نگرفت و طی دو تا سه هفته آینده از این طرح رونمایی می‌شود که در یکی از استان‌ها به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

    رئیس کل بیمه مرکزی افزود: برای طرح کروکی آنلاین، یک سامانه تعریف کردیم که تاکنون پنج شرکت بیمه در این سامانه عضو شده‌اند.

    بهزادپور درباره بیمه اربعین نیز توضیح داد: با توجه به امکانات قانونی حداکثر مساعدت را در زمینه بیمه اربعین انجام دادیم  و حق بیمه اربعین را نسبت به میزان دو سال گذشته افزایش ندادیم و حدود 35 درصد تا 80 درصد میزان ارائه خدمات بیمه‌ای را بیشتر کردیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو