فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور فراجا:

خدمات پلیس راهور به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت متصل نشده است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور فراجا گفت: خدمات الکترونیکی در اپلیکیشن پلیس من بارگذاری شده اما به پنجره واحد الکترونیکی دولت اتصال نشده است.

خدمات پلیس راهور به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت متصل نشده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره به الکترونیکی شدن بخشی از خدمات پلیس به مردم گفت: یکی از اقدامات گسترده‌ای که در پلیس راهور در 3 سال اخیر انجام شده، تحول سیستمی است. معتقد هستیم که مردم باید خدمات را بسیار راحت‌تر از پلیس دریافت کنند و خوشبختانه این کار در پلیس راهور اتفاق افتاده است.

    وی ادامه داد: بیش از 60 میلیون خدمت در بخش‌های شماره گذاری، صدور گواهینامه، رسیدگی به تصادفات و... در سال گذشته به مردم ارائه دادیم. ما کرونا را بهانه کردیم که نوبت دهی شماره گذاری به صورت اینترنتی انجام شود و رضایتمندی مردم را هم به دنبال داشته است.

    رئیس پلیس راهور فراجا یادآوری کرد: 85 درصد خدمات و اقدامات برای شماره گذاری در اپلیکیشن مربوطه انجام می‌شود و تنها 10 دقیقه زمان می‌برد.

    وی ادامه داد: در بحث نظارت بر آموزشگاه‌ها هم بسیاری از خدمات الکترونیکی شده و در حال انجام است، آموزش دریافت گواهینامه به صورت الکترونیکی هم بخش زیادی از کارش آماده شده است.

    سردار هادیانفر گفت: این خدمات الکترونیکی در اپلیکیشن پلیس من بارگذاری شده و وجود دارد، اما اینکه به پنجره واحد الکترونیکی دولت اتصال داشته باشد، تدبیر فرمانده کل را می‌خواهد که انجام نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط