فونیکسریمکسبهتام

اشکودا در مسیر برقی شدن

عصر خودرو- اشکودا، خودروساز جمهوری چک، با نمایش یک کانسپت از ظاهر جدید مدل‌های آینده‌اش رونمایی کرد. این کانسپت قرار است مبنای ساخت یک شاسی‌بلند الکتریکی باشد که برای هفت سرنشین جا دارد. خودرویی که بر اساس کانسپت ویژن S۷ ساخته می‌شود، لوکس‌ترین مدل اشکودا خواهد بود.

اشکودا در مسیر برقی شدن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اقتصادآنلاین،  طراحان کارخانه می‌گویند تمرکز اصلی در مدل‌های آینده آرامش سرنشینان و کاربردی‌تر کردن فضای داخل برای خانواده‌هاست. از جمله ایده‌هایی که با این کانسپت معرفی شده، صندلی مخصوص بچه است که در کنسول وسط قرار دارد و یک دوربین روی سقف تصویر کودک را در نمایشگر به راننده نشان می‌دهد.

    صندلی مخصوص بچه روی کنسول وسط از جمله ایده‌های جدید اشکوداست.چراغ‌های باریک و جلوپنجره کوچک ویژن S7 مهم‌ترین تغییر نسبت به مدل‌های کنونی اشکوداست. اشکودا لوگوی جدیدش را هم همراه با کانسپت رونمایی کرد.

    اشکودا می‌گوید شاسی‌بلند هفت‌نفره‌اش با هر بار شارژ می‌تواند تا بیش از 600 کیلومتر حرکت کند. این کارخانه که بخشی از گروه خودروسازی فولکس‌واگن است، اعلام کرده تا سال 2026 سه مدل کاملا الکتریکی به بازار عرضه خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط