فونیکسریمکسبهتام

وزارت صمت: به زودی سامانه فعال می‌شود

اختلال در سامانه فروش یکپارچه خودرو

عصر خودرو- در حالی از روز گذشته (چهارشنبه) مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو آغاز شده که از شب گذشته و همچنین صبح امروز، متقاضیان در روند ثبت‌نام دچار مشکل شده‌اند و گزینه ثبت‌نام برای خودروهای مشمول قرعه‌کشی و خودروهای خارج از فرآیند قرعه‌کشی غیرفعال شده است؛ در این رابطه مسئولان سامانه اختلال پیش آمده را ناشی از حجم بالای تقاضا دانسته و بر رفع مشکل در کمترین زمان ممکن تاکید کرده‌اند؛ همچنین وزارت صمت نیز اطمینان خاطر داد که سامانه تا یک ساعت آینده در دسترس خواهد بود.

اختلال در سامانه فروش یکپارچه خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سومین مرحله ثبت‌نام و فروش خودرو (با و بدون قرعه‌کشی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، از روز گذشته (چهارشنبه ١6 شهریور ماه) آغاز شده و به مدت سه روز (تا فردا جمعه ١٨ شهریور) ادامه دارد.

    شایان ذکر است در سومین دوره فروش و قرعه‌کشی یکپارچه خودروها حدود 60 هزار دستگاه خودروی سواری عرضه خواهد شد.

    متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اصلی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com، برای ثبت‌نام و خرید محصول مورد نظر خود از هر یک  از خودروسازان اعم از نیمه‌دولتی‌ها و خصوصی‌ها (ایران‌خودرو، سایپا، کرمان‌موتور، مدیران‌خودروو آرین‌پارس‌موتور) در طرح‌های فروش نظیر فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله، فروش فوری، مشارکت در تولید در قالب طرح‌ عادی، طرح ویژه مادران و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام کنند.

    طی قریب به ٣۰ ساعتی که ثبت‌نام آغاز شده است، برخی مشتریان در روند ثبت‌نام خود دچار مشکل شده‌اند؛ تعدایپ از مشتریان در تماس با ایسنا اعلام کرده‌اند که از شب گذشته امکان ثبت‌نام‌ نداشته‌اند.

    در حال حاضر گزینه ثبت‌نام هم برای طرح‌های قرعه‌کشی و همچنین طرح‌های بدون قرعه‌کشی غیرفعال شده است.

    در نتیجه پیگیری ایسنا، در مورد این اختلال ایجاد شده، مسئولان شرکت برگزار کننده سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرده‌اند: به دلیل ترافیک و حجم بالای تقاضا ثبت‌نام‌کنندگان، سامانه دچار کندی و  اختلال شده است؛ اما سعی بر آن است که به زودی و در کمترین زمان ممکن اختلال برطرف شود.

    سخنگوی وزارت صمت: سامانه یکپارچه قرعه‌کشی تا یک ساعت آینده در دسترس خواهد بود

    همچنین در این رابطه- امید قالیباف- سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت- نیز در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه شرکت مگا (مجری قرعه‌کشی) این اطمینان را داده است که سامانه تا یک ساعت دیگر قابل استفاده خواهد بود؛ اظهار کرد:  از ابتدای قرعه‌کشی تاکنون حدود دو میلیون و 800 هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

    وی افزود: طبق اعلام شرکت، اختلال پیش آمده که از ساعت  14 و 50 دقیقه دقیقه آغاز شده که به دلیل عملیات ارتقا سیستم و افزایش سرعت بوده و در کمتر از یک ساعت آینده برطرف می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو