فونیکسریمکسبهتام

قطعات اصلی و با کیفیت ام وی ام را چطور می توانیم تشخیص دهیم؟

عصر خودرو- قطعات اصلی و با کیفیت ام وی ام را چطور می توانیم تشخیص دهیم؟ و برای آنکه بتوانیم خریدی سودمندانه داشته باشید، در هنگام خرید به چه مواردی توجه کنیم.

قطعات اصلی و با کیفیت ام وی ام را چطور می توانیم تشخیص دهیم؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، یکی از سوالات بسیار مهمی که برای مالکان و تعمیرکاران خودرو های چینی از جمله ام وی ام  همیشه مطرح بوده، قطعات اصلی ام وی ام  را چطور می توانیم تشخیص دهیم؟ است.

    امروزه می توان خودرو های ام وی ام  را در مدل های مختلفی مشاهده نمود که سراسر جاده های کشور را اشغال نموده اند. خودرو های ام وی ام، ساخت کشور چین هستند؛ اما فکر نکنید که کیفیت سواری آن ها چیزی از خودرو های خارجی کم دارد. خودرو های کمپانی ام وی ام  توسط کمپانی جنرال موتورز آمریکا طراحی می گردند. به همین دلیل از کیفیت و طراحی مهندسی بسیار خوبی برخوردار هستند. جالب است بدانید، خودرو های ام وی ام  نسبت به خودرو های داخلی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند.  وجود آپشن های فراوان در این خودرو ها، سبب پر طرفدار شدن آن ها نیز گشته است.

    بسیاری از مالکان خودرو ام وی ام، با مشکل تامین قطعات یدکی ام وی ام این خودرو مواجه هستند.  همیشه از خود می پرسند که قطعات اصلی و با کیفیت ام وی ام  را چطور می توان تشخیص داد؟ امروزه کشور هایی همچون مالزی، اندونزی و سنگاپور قطعات یدکی خودرو ام وی ام  را با قیمتی مناسب تولید و عرضه می نمایند. اما ارزانی این قطعات یدکی سبب کاهش کیفیت آن ها گشته است. اما نگران نباشید چرا که در این بخش قصد داریم شما را با قطعات اصلی و با کیفیت ام وی ام  آشنا کنیم و نحوه خرید آن ها را به شما بگوییم.

    ترفند های تشخیص قطعات اصلی و اورجینال ام وی ام

    تمامی کمپانی های خودرو سازی در جهان، برای آن که بتوانند تعداد طرفداران خود را افزایش دهند، از قطعات بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده می کنند. قطعاتی که بر روی خودرو های ام وی ام  قرار دارند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ممکن است هیچ وقت خراب نشوند. اما برخی از قطعات این خودرو ها به دلیل شرایط خاص از جمله لوازم مصرفی، می بایست در زمان های معینی تعویض گردند. به همین دلیل، صاحبان خودرو های ام وی ام  می بایست هر شش ماه یک بار برای تعویض تسمه دینام، تسمه تایم، لنت  های چهار چرخ و ... را تعویض نمایند.

    پیش از آن که بخواهید قطعات مصرفی و مورد نیاز خودرو ام وی ام  خود را تامین کنید ابتدا می بایست قطعات اصلی و با کیفیت ام وی ام  را تشخیص دهید و آن ها را پیدا کنید. برای تشخیص قطعات اورجینال و اصلی خودرو ام وی ام، ابتدا می بایست بر روی هولوگرام بسته بندی قطعات توجه کنید. بر روی بسته بندی قطعات اصلی و اورجینال کمپانی ام وی ام، یک هولوگرام بسیار بزرگ قرار دارد که لوگو کمپانی ام وی ام  بر روی آن حک شده است.

    اما توجه به هولوگرام و بسته بندی قطعات، نمی تواند پاسخ کاملی برای قطعات اصلی و با کیفیت ام وی ام  باشد. پیش از خریداری قطعات خودرو ام وی ام  می بایست درب بسته بندی آن ها را باز کنید و قسمت زیرین قطعات را بررسی نمایید. قطعات اصلی و اورجینال کمپانی ام وی ام  دارای یک لوگو کمپانی برجسته حکاکی شده هستند. با وجود حک برجسته بر روی قطعات یدکی، می توانید آن ها را با خیالی آسوده خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

    آیا تمامی قطعات خودرو های چینی از جمله ام وی ام  درون بازار مرغوب هستند؟

    متاسفانه امروزه بسیاری از کمپانی های شخصی، اقدام به تولید قطعات خودرو های سواری از جمله ام وی ام  با بسته بندی اصلی نموده اند؛ آن ها قطعات تقلبی و بی کیفیت را درون بسته بندی های اصلی قرار می دهند و به این شیوه مشتریان را فریب می دهند. به همین دلیل، پس از تشخیص دادن قطعات اصلی و با کیفیت ام وی ام  می توانید با خیالی آسوده برای خودرو ام وی ام  خود قطعات یدکی مورد نیاز را تهیه نمایید.

    البته در نظر داشته باشید که اگر فروشگاه های معتبر اقدام به خرید قطعات خودرو ام وی ام  کنند، دیگر نیازی نیست نگران کیفیت آن ها باشید. چرا که فروشندگان سعی می کنند اجناس فروشگاه خود را از انبار های اصلی کمپانی ام وی ام  تامین نمایند. اما در برخی از مواقع ممکن است بسیاری از فروشگاه های معتبر قطعات مورد نیاز شما را نداشته باشند؛ در این مواقع می توانید از قطعات خودرو های دیگر برای ام وی ام  خود استفاده نمایید. اما این امر سبب کاهش عملکرد خودرو شما می گردد. اما نگران نباشید چرا که شیوه بهتری نیز وجود دارد.

    در صورت عدم وجود قطعات خودرو ام وی ام  چه راهی داریم؟

    اگر تمامی فروشگاه های درون منطقه خود را زیر و رو کرده اید و قطعات ام وی ام  خود را پیدا نکرده اید، نیازی نیست نگران باشید. خوشبختانه قطعات خودرو ام وی ام  از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند؛ از این رو بسیاری از فروشندگان قطعات خودرو ام وی ام  را درون انبار خود نگهداری می کنند. به همین دلیل ممکن است در این مواقع با مشکل نایاب بودن قطعات خودرو ام وی ام  خود مواجه شوید. اما هیچ جای نگرانی نیست. شما می توانید با مراجعه به وب سایت معتبر حقی پارت، برای خرید قطعات ام وی ام  اقدام کنید و آن ها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

    نحوه خرید قطعات اصلی و با کیفیت ام وی ام

    برای آن که بتوانید تمامی قطعات مورد نیاز خودرو ام وی ام  خود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی تهیه کنید، نیازی نیست تمامی فروشگاه های لوازم یدکی ام وی ام  شهر را بگردید. کافی است به وب سایت معتبر حقی پارت مراجعه کنید و قطعات مورد نیاز خود را از طریق این وب سایت سفارش دهید و آن ها را درب منزل تحویل بگیرید. لازم به ذکر است، در مورد اصالت کالا های وب سایت حقی پارت نیازی نیست نگران باشید چرا که تمامی اجناس این فروشگاه، دارای برچسب و نشانه های اصالت هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو