فونیکسریمکسبهتام

سایپا طلسم قرعه کشی را شکست

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا نخستین خودروسازی است که طلسم ۴ ساله بازار را شکست و از این ماه تمامی محصولات با بخشنامه عادی به مشتریان عرضه می شود و از نظام قرعه کشی خارج خواهد شد.

سایپا طلسم قرعه کشی را شکست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، برنامه ریزی دقیق و مدون سایپا طی ماه های گذشته برای رشد قابل توجه تولید و عرضه منظم محصولات موجب شد تا برای عرضه محصولات این خودروساز دیگر نیازی به ساز و کار قرعه کشی نباشد. سایپا با کسب این دستاورد عملا به سال ها سردرگمی مشتریان برای خرید خودرو با شرایط سخت پایان داد و بدون شک این دستاورد موجب ایجد نظم قابل توجهی در بازار محصولات این خودروساز خواهد شد.

    معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید تمامی محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد. به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا تمامی محصولات این گروه خودروسازی از شرایط قرعه کشی خارج شد و با اعلام بخشنامه فروش متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت https://saipa.iranecar.com بدون حضور در شرایط قرعه کشی نسبت به ثبت نام تا تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. او افزود: پیرو دستور 8 بندی رئیس جمهور محترم و پیگیری های وزارت صمت به منظور حذف شرایط قرعه کشی محصولات، با تلاش و همت کارکنان گروه خودروسازی سایپا، برنامه افزایش ظرفیت تولید در 8 ماه اخیر در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با مجوز وزارت صمت، تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.

    کاظمی تاکید کرد: در سومین دوره واگذاری خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص  خودرو ، تنها خودرو ساینا.اس در شرایط قرعه کشی قرار داشت که با  افزایش ظرفیت تولید این خودرو، کلیه تعهدات خودروی مذکور به مشتریان تحویل گردید  .لذا وزارت محترم صمت بر این اساس، مجوز فروش خودروی مذکور بدون قرعه کشی را صادر نمود.

    او افزود: افزایش ظرفیت  تولید و عرضه محصولات گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و در 8 ماه گذشته تا کنون بیش از 340 هزار خودرو، تجاری  و تحویل مشتریان شده است که نسبت به دوره مشابه افزایش معناداری داشته است.

    معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: برای تمامی مشارکت کنندگان  در خرید خودرو ساینا  اس دوره سوم که حایز شرایط هستند با ارسال پیامک جهت تکمیل وجه و پیگیری شرایط خرید اطلاع رسانی خواهد شد.لذا مشتریان محترمی که به آنها اطلاع رسانی شده است با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تخصیص به آدرس https://sale.iranecar.com پیگیری مراحل ثبت نام را انجام دهند.

    یکی از مهمترین اثرات افزایش تولید سایپا و عرضه منظم محصولات به بازار ایجاد تعادل در قیمت خودروهای سایپا در بازار بوده است به گونه ای که جدیدترین بررسی ها نشان دهنده اختلاف تنها4درصدی قیمت کارخانه و بازار خودرو شاهین است و در حالی که قیمت برخی خودروها همچنان بین بازار و کارخانه اختلافی حدود صد درصد دارد، کوییک با اختلاف قیمتی حدود 17 درصدی بازار خرید و فروش می شود و اختلاف قیمت ساینا S بین کارخانه و بازار نیر به حدود 25 درصد رسیده است.

    برنامه ریزی دقیق سایپا برای افزایش تیراژ خودروهای سودده یا با زیان کم طی ماه های آغازین سال جاری موجب شد تا شاهین به مرور از فرایند قرعه کشی خارج شود و در پی آن دیگر خودروهای سایپا نیز از این روند خارج شدند و اکنون بعد از 4سال مشتریان به راحتی می توانند بدون گذر از هیچ محدودیتی نسبت به ثبت نام محصولات سایپا اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو