فونیکسریمکسبهتام

واریز ۳ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت با فروش خودروهای قاچاق

عصر خودرو- سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور از واریز ۳ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت با فروش خودروهای قاچاق خبر داد و اعلام کرد: در ۶ ماه گذشته ۹۶۹ دستگاه خودروی قاچاق تعیین تکلیف و از طریق مزایده فروخته شد.

واریز ۳ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت با فروش خودروهای قاچاق
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، صاحب حجتی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، اظهار کرد: در یک سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان اموال در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شد.

    وی تعیین تکلیف کالاها را در 6 ماه امسال 128 درصد اعلام کرد و افزود: با ورود دستگاه قضا و بر اساس حکم دادگاه هزار و 40 دستگاه خودروی قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داشت که 71 دستگاه به علت مغایرت اطلاعات خودرو و قیمت نامتعارف از مزایده خارج شد و 969 خودرو به ارزش سه هزار میلیارد تومان به فروش رسید که این اقدام بزرگی در چندین سال اخیر بود.

    راه‌اندازی سامانه یکپارچه قاچاق کالا در آبان‌ماه

    سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور از راه‌اندازی سامانه یکپارچه قاچاق کالا در آبان‌ماه خبر داد و گفت: این سامانه باهدف نظارت و حراست از بیت‌المال در ورود کالاها به انبار، ارزش و تعداد کالاها راه‌اندازی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط