فونیکسریمکسبهتام

کدام خودروهای خارجی از امروز به مزایده می‌روند؟

عصر خودرو- مزایده بیش از ۷۰ دستگاه خودرو از میان ۱۰۴۰ خودرو که در دور نخست مزایده خودروهای خارجی رسوبی به فروش نرفت از ۸ صیح امروز آغاز شده است و شامل خودروهای مختلفی از جمله پورشه، بی ام و، سراتو، لکسوس، هیوندای و... می‌شود.

کدام خودروهای خارجی از امروز به مزایده می‌روند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، دور دوم مزایده خودروهای خارجی رسوبی از امروز از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت آغاز شده است. فرایند این مزایده تا ساعت 24 روز یکشنبه (اول آبان) ادامه دارد و متقاضیان برای دریافت اطلاعات فهرست خودروها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

    بر این اساس، تنها دو خودروی سواری پورشه ماکان مدل 2018 درانبارهای تهران موجود است. 26 خودرو در انبارهای خوزستان موجود است که شامل یک دستگاه خودرو سواری پورشه ماکان مدل 2018، یک دستگاه خودرو سواری BMW 730LI مدل 2017 و 24 دستگاه خودرو سواری سراتو YD مدل 2017 می‌شود. در انبارهای استان مازندران نیز  30 دستگاه خودرو موجود است که از 27 دستگاه خودرو سواری پورشه ماکان مدل 2017 و سه دستگاه خودرو سواری پورشه باکستر مدل 2017 تشکیل می‌شود.

    همچنین تنها دو دستگاه خودرو خودرو سواری BMW 730Li مدل 2017 در انبارهای استان فارس موجود است که باطری و لاستیک‌های یکی از این خودروها به علت مردود شدن از سوی استاندارد تحویل داده نمی‌شود.

    از میان 16 دستگاه خودروی موجود در انبارهای بوشهر، دو دستگاه خودرو سواری BMW 530I مدل 2018، چهار دستگاه خودرو سواری لکسوس RX مدل 2017، سه دستگاه خودرو سواری لکسوس NX مدل 2017، دو دستگاه خودرو سواری هیوندای سانتافه مدل 2018، یک دستگاه خودرو سواری کیا سورنتو مدل 2017، دو دستگاه خودرو سواری هیوندای توسان مدل ٢۰١٧، یک دستگاه خودرو سواری هیوندای سوناتا هیبریدی مدل 2017 و یک دستگاه خودرو سواری تویوتا کمری هیبریدی مدل 2017 است.

    متقاضیان باید چه اقداماتی انجام دهند؟

    همانند دور نخست، شرکت کنندگان در مزایده باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک(توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند. برگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می شود؛ لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده می توانند از 26 مهرماه به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

    داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است. بازدید از خودروهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل در بازه زمانی تعیین شده (26 مهر تا اول آبان 1401) از ساعت 8 الی 19 امکان پذیر است. زمان رمزگشایی مزایده فوق العاده 566 خوروهای خارجی سوم آبان خواهد بود.

    بر اساس این گزارش، فرایند مزایده تعیین تکلیف 1040 دستگاه خودروهای رسوبی وارداتی از هفتم مهرماه آغاز و نتیجه آن 16 مهرماه مشخص شد. طی این مزایده که  بیش از 13 هزار نفر در آن شرکت کردند، برای بیش 965 خودرو به ارزش 2813 میلیارد تومان پیشنهاد قیمتی مطرح شد که متوسط رشد قیمت های پیشنهادی 85 درصد بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو