فونیکسریمکسبهتام

مرسدس‌بنز بدون توجه به اوضاع اقتصاد می‌تازد

عصر خودرو- گروه خودروسازی مرسدس بنز، حتی اگر اقتصاد جهانی به بدتر شدن ادامه دهد، هنوز هم به دنبال بازدهی خوب در سال آینده است.

مرسدس‌بنز بدون توجه به اوضاع اقتصاد می‌تازد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، اولا کلینیوس، مدیر دایملر و مرسدس، در مصاحبه‌ای در نمایشگاه خودروی پاریس گفت: اگر ما در محیطی با چالش اقتصادی قرار بگیریم، هدف ما این است که همچنان در آن محیط، نتایج مالی قوی به دست آوریم.

    این سازنده خودروهای لوکس در ماه می، اهداف حاشیه سود عملیاتی 14 درصدی را در یک محیط مساعد تا سال 2025 و کمتر از هشت درصدی را در شرایط بد ترسیم کرد. این فشار، که وابسته به حرکت سهام مرسدس به بازار است، برای متقاعدکردن سرمایه‌گذاران به این شرکت است که می‌تواند چرخه‌های اقتصادی را طی کند و منجر به بهبود ارزش‌گذاری شود.

    خودروسازان پس از شوک ناشی از بیماری همه‌گیر و اختلال زنجیره تامین مرتبط با آن که اکنون در حال کاهش است، با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند. با این حال، بسیاری از تولیدکنندگان از جمله مرسدس بنز در حال کار بر روی لیست سفارشات رو به رشد هستند و تاکنون شاهد تغییر چندانی در تقاضا نبوده‌اند. علیرغم این فشارها که شامل تمرکز بر خودروهای پرفورمنس بیشتر است، سهام مرسدس در سال جاری 18 درصد کاهش یافته است.

    بر اساس گزارش بلومبرگ، فورد موتور در ماه مارس اعلام کرد که عملیات‌های رو به رشد خودروهای برقی و توسعه نرم‌افزار خود را از سایر بخش‌های تجاری جدا می‌کند، در حالی که رنو قرار است جزئیات برنامه‌های خود را برای حذف دارایی‌های الکتریکی خود در ماه نوامبر ارائه دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم