فونیکسریمکسبهتام

نگاهی به هویت شناسی کلوت اتوماتیک در تبلیغات مکث موتور

خریداران پیکاپ چه کسانی هستند؟

عصر خودرو- در بنرهای تبلیغاتی شرکت مکث موتور، راننده خودرو کلوت اتوماتیک یک مرد بالباس رسمی است که در یک بیابان توقف کرده و در حال نوشیدن قهوه است. این تصویر شاید نکته‌ای را در ذهن بیننده ایجاد کند که خریدار یک پیکاپ دو دیفرانسیل معمولاً چه افرادی هستند؟ در این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

خریداران پیکاپ چه کسانی هستند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اگر سری به بازار خودروهای موجود در بازار بزنید، از انبوه کراس‌اوورهای صفرکیلومتر موجود شاید به‌ندرت بتوانید نمونه دو دیفرانسیلی پیدا کنید که توانایی‌های بیراهه نوردی و فضای بار کافی داشته باشد. اگر به دنبال نیازهای یک خریدار به هنگام انتخاب خودرو موردنظر برویم از دید هویت شناسی، خریداران خودروهای شاسی‌بلند و کراس اوور به‌طورمعمول این افراد به دنبال یک خودرو با ابعاد بزرگ، موتور قدرتمند، گیربکس اتوماتیک، صندوق‌عقب جادار و سیستم تعلیق نرم هستند تا بتوانند آن را برای مسافرت‌های شهری و بین‌شهری استفاده کنند به‌علاوه اینکه شاید دوست داشته باشند گاهی سری هم به مسیرهای خاکی و کوهستانی بزنند.

    نگاه شرکت مکث موتور به محصول کلوت اتوماتیک نگاهی متفاوت از دیگر پیکاپ‌های موجود در بازار و حتی نمونه دستی همین خودرو است. اگر به فهرست نیازمندی‌های خریداران برای انتخاب یک خودرو شاسی‌بلند مناسب نگاهی دوباره بیندازیم، متوجه می‌شویم که تمامی این مشخصات کلی در لیست امکانات یک پیکاپ اتوماتیک هم پیدا می‌شود. به‌علاوه اینکه یک پیکاپ فضای بار بزرگ‌تری هم دارد که به‌سادگی با یک کاربری سازی ساده می‌توان فضای بار آن را به یک محیط صندوق امن تبدیل کرد. علاوه بر این، یک پیکاپ توانایی این را نیز دارد که بتوان گه‌گداری در کنار یک سفر خانوادگی، تجربه یک آفرود سبک را نیز به دست آورد.

    استفاده از لباس رسمی در یک پس‌زمینه کوهستانی درحالی‌که زمین زیر پای راننده آسفالت شده است، نشانگر نگاه شرکت به کاربری‌هایی از این خودرو است که شاید در نگاه اول برای مخاطب مشخص نباشد. در بسیاری از کشورها من‌جمله آمریکا، استفاده از خودرو پیکاپ به‌عنوان وسیله نقلیه روزمره بسیار رایج و محبوب است اما در بازار ایران همیشه به این کلاس خودرویی به‌عنوان وسیله‌ای برای حمل بار نگاه شده و به همین دلیل جامعه خریداران پیکاپ بسیار محدودشده است. رویکرد مکث موتور درزمینهٔ هویت‌سازی پیکاپ به‌عنوان یک خودرو خانوادگی، مسئله است که شاید در بازار کشور چندان ملموس نباشد، اما با نگاه به نمونه‌های خارجی می‌توان صحت این ادعا را ثابت کرد. نمود این تفکر جدید را در تبلیغات اخیر "تویوتا هایلوکس" نیز می‌تواند مشاهده کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو