فونیکسریمکسبهتام

آغاز طرح دومین فروش محصولات گروه سایپا از امروز

عصر خودرو- به دنبال واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش به خود خودروسازان و اتمام عمر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، گروه خودروسازی سایپا برای بار دوم (پس از حذف سامانه یکپارچه)، از امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان ماه) طرح فروش فوری و فوق‌العاده محصولات (۳۰ و ۹۰ روزه) را اجرا می‌کند.

آغاز طرح دومین فروش محصولات گروه سایپا از امروز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، پس از کنار رفتن سامانه یکپارچه خودروها برای برگزاری طرح‌های فروش و تغییر ماهیت فعالیت این سامانه از برگزارکننده دوره‌های فروش به ناظر فرآیندهای فروش تا تحویل و واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش به خود شرکت‌های خودروساز، گروه خودروسازی سایپا، 14 مهرماه، نخستین مرحله از فروش محصولات خود که بصورت کامل از گردونه قرعه‌کشی خارج شده‌اند، را برگزار کرد.

    حال پس از حدودا یکماه از اجرای طرح فروش محصولات این خودروسازی خارج از سامانه یکپارچه و بدون محدودیت قرعه‌کشی (برای همه خودروها)، سایپا، دومین مرحله از فروش سه محصول خود در قالب فروش فوری (30 روزه) و سه محصول در قالب فروش فوق‌العاده (90 روزه) را از امروز (چهارشنبه 11 آبان ماه) به مرحله اجرا در آورده است. 

    در این مرحله از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، ‌شاهین، کوییک R  با گیربکس اتوماتیک و کوییک‌پلاس با گیربکس اتوماتیک را با موعد تحویل حداکثر 30 روزه، عرضه کرده است.

    همچنین طرح فروش وانتسایپا (سایپا 151 SE با موتور M13)، کوییک معمولی و کوییک R با گیربکس معمولی را با موعد تحویل حداکثر 90 روزه نیز تجرا شده است.

    ثبت‌نام این مرحله از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت 11 صبح امروز آغاز شده‌ و تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا ادامه خواهد داشت.

    متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرآیند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

    این طرح فروش برای خودروهای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز فعال است.

    گفتی است، وفق الزامات قانونی مصوب همچون تخصیص 50 درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تخصیص 10 درصد ظرفیت تولید به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و تاکید معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت بر رعایت این قانون، توسط این شرکت‌های خودروساز به‌دنبال خروج فروش خودروها از طریق سامانه یکپارچه و واگذاری امر فروش به خود شرکت‌های خودروساز، بایستی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز اجرا شود؛ در اطلاعیه گروه خوردوسازی سایپا بر طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، اشاره‌ای نشده است اما قطعا بایستی اجرا شود. 

    در این طرح فروش محدودیت عدم وجود ثبت‌نام و صدور فاکتور در فروش فوق‌العاده برای خودروهای کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و کوییک R با گیربکس معمولی به 18 ماه و برای سایر محصولات محدودیت مذکور وجود ندارد. ضمن اینکه محدودیت پلاک انتظامی در تمامی روش‌های فروش(فوق العاده و پیش‌فروش) و همه محصولات اجرا نخواهد شد.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط