فونیکسریمکسبهتام

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و مجموعه های خودرو تهران (۲۶)

روند مناسب کیفی سازی محصولات در سایپا

عصر خودرو- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از سالن قطعه سازان گروه خودروسازی سایپا در هفدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های تهران با اشاره به برنامه سایپا بر افزایش تولید و داخلی سازی قطعات گفت: در خصوص افزایش کیفیت خودروهای داخلی با توجه به نگاه رهبری و خواست دولت و مردم، ماموریتی برای خودروسازان تعریف شده است و خوشبختانه فعالیت های خوبی شروع و امیدواریم این روند کیفی سازی به سرعت دنبال شود و با گزارشاتی که دریافت کرده ایم این روند در گروه سایپا مثبت است و سایپا در حال اجرای پروژه های کیفی محصولات خود است.

روند مناسب کیفی سازی محصولات در سایپا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، علی آقامحمدی، صنعت خودرو را بسیار بزرگ و با اهمیت دانست که متاسفانه عده ای به دنبال تحقیر آن هستند و تصریح کرد: صنعت خودروسازی در ایران جزو صنایع خوب و قوی کشوراست البته نواقصی هم دارد که مدیران با برنامه ریزی به دنبال رفع مشکلات هستند.

    او با بیان اینکه بهترین نیروهای متخصص و کارشناس که جزو سرمایه های کشور محسوب می شوند در صنعت خودرو مشغول به کار هستند، گفت: با استفاده از این سرمایه ها و همچنین همکارهای گسترده با شرکت های دانش بنیان که خوشبختانه شروع شده، برای این صنعت افق بسیار خوب و آینده مناسبی ایجاد خواهد شد.

    آقامحمدی با اشاره به افزایش تولید که از ابتدای سال جاری در خودروسازان آغاز شده گفت: تیراژ تولید خودروسازان باید با همین روند افزایش داشته باشد تا بتوانند ضمن پاسخگویی به نیاز داخلی رضایت عمومی جامعه را هم کسب کنند که این مهم با عرضه مستمر خودرو و خارج شدن محصولات از قرعه کشی انجام خواهد شد.

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص مبحث اصالت قطعه و جلوگیری از ورود قطعات قاچاق و تقلبی به بازار با توجه به تاکید و پیگیری وزارت صمت گفت: در بازدیدی که انجام شد کارهای خوبی صورت پذیرفته و سامانه ای طراحی شده و اگر این سیستم نهایی و اجرایی شود می تواند موثر باشد. امیدوارم خیلی زود این سامانه مورد بهره برداری قرار گیرد.

    او تاکید کرد: بازارهای صادراتی در حال توسعه است و همکاری هایی با کشورهای روسیه، ونزوئلا و عراق در حال انجام است که نشان دهنده وجود ظرفیت مناسب تولید خودرو صادراتی در کشور است و این همکاری ها شکل گرفته و با صادرات محصول قطعا ارتباطات بیرونی هم تقویت خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو