فونیکسریمکسبهتام

تاریخ دومین مرحله عرضه لاماری در بورس کالا مشخص شد+جزییات

عصر خودرو- شرکت آرین پارس موتور در نظر دارد تا برای دومین بار کراس اوور لاماری ایما را نهم آذر ماه در بورس کالا عرضه کند. این کراس اوور مانند نخستین عرضه با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان و قیمت نهایی(۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها) ۱.۰۹۴ میلیارد تومان عرضه خواهد شد.

تاریخ دومین مرحله عرضه لاماری در بورس کالا مشخص شد+جزییات
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، براساس بخشنامه عرضه این کراس اوور در این طرح 68 دستگاه لاماری ایما با رنگ مشکی، 68دستگاه سفید و 38 دستگاه خاکستری با 25درصد پیش پرداخت و موعد تحویل 19بهمن 1401 آماده انجام معاملات خواهد بود.

    آرین پارس موتور اول آبان ماه نخستین مرحله عرضه 200 دستگاه لاماری ایما در رنگ های سفید و مشکی را انجام داده بود. در نخستین مرحله عرضه این خودرو در بورس کالا پس از 20 دقیقه رقابت بین 407 سفارش برای خرید 100 دستگاه «لاماری ایما» سفید تولیدی آرین پارس موتور، سرانجام خریداران با  20.38 درصد رقابت و میانگین قیمت یک میلیارد و 180میلیون و 950 هزار تومان موفق به خرید رنگ سفید این خودرو شدند. همچنین پس از مدت زمان کوتاه رقابت شفاف بین 479 سفارش برای خرید 100 دستگاه «لاماری مشکی» در بورس کالا، سرانجام خریداران با  23.89 درصد رقابت و میانگین قیمت یک میلیارد و 215میلیون و 335 هزار تومان موفق به خرید شدند(قیمت ها بدون احتساب اضافاتی نظیر مالیات بر ارزش افزوده و بر مبنای قیمت پایه عرضه 981 میلیون تومانی است). آرین پارس موتور ششمین عرضه کننده خودرو در بورس کالا به حساب می آید.

    لاماری در بازار چقدر قیمت خورده؟
    بر اساس آخرین استعلام قیمت «عصرخودرو» از بازار، لاماری ایما این روزها حدود 1.610 میلیارد تومان قیمت می خورد و اختلافی 47 درصدی با قیمت پایه شرکتی دارد. چنین رشد قیمتی نشان از استقبال قابل توجه مشتریان در بازار از این خودرو است و این خودرو همردیف کراس اوور پرطرفداری مانند فیدلیتی که 50 درصد بالاتر از قیمت شرکتی عرضه می شود به یکی از معدود خودروهای بازار با حاشیه بالای سود تبدیل شده است.

    چگونه از بورس کالا خودرو بخریم؟
    برای خرید خودرو از بورس کالا ابتدا باید در سامانه سجام و کارگزاری های این حوزه ثبت نام و نسبت به باز کردن حساب بانکی وکالتی اقدام کنید. حساب وکالتی به بورس کالا این امکان را می‌دهد که پس از آنکه خریدار در فرآیند رقابت شرکت کرده و کالا را خریداری کرد، بتواند از آن حساب برداشت کند و به این ترتیب مراحل تسویه انجام شود. سپس با ارائه پیشنهاد قیمتی تا پیش از مدت زمان تعیین شده و بهره گیری از راهنمایی های کارگزاری های مجاز بورس کالا می توانید نسبت به خرید خودرو از بورس کالا اقدام کنید.

    نیم نگاهی به لاماری ایما :
    لاماری ایما، نخستین محصول از برند لاماری در کلاس کراس اوور است که از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با حداکثر توان 195 اسب بخار بهره می برد و حداکثر گشتاور آن به 285 نیوتون‌متر می رسد که از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه wet یا تر به محور جلو منتقل می شود.
    از جمله تجهیزات ایمنی این کراس اوور می توان به کیسه های هوای جلو، جانبی، پرده ای، کنترل الکترونیکی پایداری ESC، کنترل کشش TCS ، کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی و ترمز کمکی الکترونیکی اشاره کرد. لاماری ایما همچنین در بخش تجهیزات رفاهی به دو نمایشگر 10.25 اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین عقب، کول باکس، تنظیم برقی صندلی راننده با تنظیم گودی کمر، ورود و استارت بدون کلید، سانروف پانورامیک و ... مجهز شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو