فونیکسریمکسبهتام

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان (۱۶)

معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد خبرداد : افزایش ۲۰ درصدی حجم بار قابل حمل در نسخه جدید «پادرا لانگ»

عصر خودرو- شرکت زامیاد از گروه خودروسازی سایپا با تنوع گسترده ای از محصولات تازه به شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان آمده است. این خودروساز که تا همین چند سال قبل تنها با وانت نیسان شناخته می شد امروز علاوه بر معرفی محصولات تازه ای نظیر پادرا، کارون و زاگرس، کاربری های متنوعی را آماده نصب روی محصولاتش کرده و همچنین نسخه جدید «پادرا لانگ» با طول بیشتر و در نتیجه توانایی حجم بار با حجم بیشتر را در معرض نمایش گذاشت.

معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد خبرداد : افزایش ۲۰ درصدی حجم بار قابل حمل در نسخه جدید «پادرا لانگ»
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶:۰۰
  • معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد خبرداد : افزایش 15 تا 20درصدی حجم بار قابل حمل در نسخه جدید «پا
  • معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد خبرداد : افزایش 20 درصدی حجم بار قابل حمل در نسخه جدید «پادرا لانگ»
  • معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد خبرداد : افزایش 15 تا 20درصدی حجم بار قابل حمل در نسخه جدید «پا

 اسداله گزانی؛ معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد در حاشیه این نمایشگاه و در گفت و گو با «عصر خودرو» گفت: محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه کرده ایم شامل پادرا لانگ و محصولات با کاربری های مختلف از جمله آتش نشانی، یخچال دار و کمپرسی، به علاوه کارون و زاگرس می شود.

گزانی در پاسخ به سوالی در زمینه علت نصب نمایش محصولات با کاربری های متنوع گفت : عمده خودروها بعد از فروش به مصرف کننده مطمئنا به صورت حالت کارخانه ای و بدون کاربری مصرف نمی شد و خود مشتریان به سراغ کاربری می رفتند که روی استاندارد های خودرو دستکاری صورت می گرفت و استاندارد ها رعایت نمی شد و مشکلاتی برای مصرف کننده و شرکت بوجود می آمد و هیچ کس جز خودروساز نمی توانست به خوبی به این حوزه ورود کند و به همین دلیل تصمیم به فعالیت بیشتر در زمینه ساخت کاربری های استاندارد گرفتیم که البته ناقض عملکرد استاندارد شرکت های فعال کاربری ساز در این حوزه نیست.

معاون فروش زامیاد در زمینه معرفی محصول جدید این خودروساز گفت : پادرا لانگ خودرویی است که حدود نیم متر طول بیشتری از نسخه معمولی دارد. فاصله بین چرخ ها 35 سانتیمتر و بخش انتهای خودرو نیز 15 سانتیمتر طویل تر شده.وی افزود: قبلا برای افزایش طول شاسی، کارهایی انجام شده بود که مشکلات پایداری را بوجود اورده بود لذا این خودرو به گونه ای طراحی شد که استاندارد ها را نیز پاس کند. گزانی افزود: تناژ بار حدود 2 تا 2.1 تن مانند گذشته است اما از نظر حجم حدود نیم متر در ارتفاع و عرض هر نوع کاربری حدود 20 درصد افزایش حجم را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

به عقیده گزانی، این خودرو به صورت مسقف در شبکه پخش مویرگی می تواند راحت تر در سطح شهر تردد داشته باشد و از آنجا که بنزین سوز است بر خلاف عمده کامیونت های گازوئیل سوز می تواند به راحتی به فعالیتش در سطح شهر ادامه دهد و در آینده با عرضه نسخه دوگانه سوز، مزیت های بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد.

معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد در پایان از برنامه عرضه کاربری های بیشتر و جدیدترین بخصوص در حوزه خدمات شهری و روستایی نظیر حمل زباله، بالابر و ... خبر داد و افزود : در آینده یک ون مناسب فضای شهری را معرفی خواهیم کرد که بخصوص در اصفهان با استقبال مواجه خواهد شد و پس از آن عرضه یک اتوبوس جدید و پیکاپ زاگرس را نیز در برنامه خواهیم داشت.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط