فونیکسریمکسبهتام

برنامه برقی جنرال موتورز

عصر خودرو- جنرال موتورز در بیانیه مطبوعاتی اخیر، چندین هدف کوتاه‌مدت خود را در رابطه با الکتریکی‌سازی بیان کرد. این شرکت به تولید خودروهای الکتریکی ورود کرده و قصد دارد در چندین محصول برقی داشته باشد.

برنامه برقی جنرال موتورز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، تا سال 2025 جنرال موتورز قصد دارد درآمد هنگفتی در سال از خودروهای الکتریکی کسب کند. در این بیانیه مطبوعاتی از شورولت سیلورادوی الکتریکی، اکینوکس الکتریکی و بلیزر الکتریکی، کادیلاک لیریک و جی‌ام‌سی سیرای الکتریکی به عنوان مدل‌های کلیدی ذکر شده است که به طور جدی فروش را افزایش می‌دهند. در همین حال، سایر خودروها مانند کادیلاک سلستیک به عنوان پرچمدار برای این برند خدمت می‌کنند؛ اما با توجه به تعداد محدودی که فروخته می‌شود، به‌وضوح تاثیر تجاری زیادی نخواهند داشت.

    چندی پیش اعلام شد جنرال‌موتورز و ال‌جی انرژی سولوشن تولید باتری خودروهای برقی در کارخانه 8/ 2 میلیون فوت‌مربعی اولتیوم سلز در اوهایو را آغاز کرده‌اند. کارخانه اوهایو باتری مدل‌های اولتیوم شرکت جنرال موتورز مانند هامر برقی و کادیلاک لیریک را تامین خواهد کرد. این کارخانه در حال حاضر بیش از 800 نفر را مشغول به کار کرده است. حجم تولید این کارخانه در طول سال افزایش خواهد یافت و نیروی کار آن به 1300 نفر خواهد رسید. سرمایه‌گذاری مشترک جنرال موتورز با ال‌جی انرژی سولوشن منجر به شکل‌گیری سایر کارخانه‌های تولید باتری در سراسر ایالات متحده خواهد شد. آنها تاکنون 6/ 2میلیارد دلار برای ساخت یک کارخانه باتری در لانسینگ میشیگان اختصاص داده‌اند. همچنین 3/ 2میلیارد دلار برای تاسیس یک کارخانه باتری در اسپرینگ هیل ایالت تنسی هزینه خواهند کرد. آنها در نظر دارند یک کارخانه 4/ 2میلیارد‌دلاری را در نیو کارلایل ایالت ایندیانا احداث کنند.

    وزارت انرژی آمریکا متعهد به اعطای وام 5/ 2میلیارد‌دلاری به اولتیوم برای کمک به تامین مالی ساخت این کارخانه‌ها در اوهایو، تنسی و میشیگان شده است. این مبلغ از برنامه وام تولید خودروها با فناوری پیشرفته دولت تامین می‌شود. شرکت‌های جنرال موتورز و ال‌جی را ملزم خواهد کرد تا دستمزد و مزایای رایج محلی را به کارکنان خود ارائه دهند. برنامه وام تولید خودروها با فناوری پیشرفته 7/ 17میلیارد دلار اعتبار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو