فونیکسریمکسبهتام

آشنایی با شرایط فروش اقساطی شاهین با اقساط بلند مدت در کیان خودرو

عصر خودرو- در تمامی کشورهای دنیا شرکت های خودروسازی و شرکت های لیزینگی اقدام به فروش خودروهای مختلف به صورت نقدی، اقساطی و یا پیش فروش می کنند. از این رو این مراکز توانسته اند مشکل بسیاری از افراد را در امر خرید آسان کنند.

آشنایی با شرایط فروش اقساطی شاهین با اقساط بلند مدت در کیان خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در کشور ما نیز این نوع شرکت ها تاسیس شده اند. شرکت های لیزینگی مختلفی در کنار کارخانجات خودروسازی به وجود آمده اند تا با شرایط مختلف، خودروی دلخواه خریدار را به او تحویل دهند. از فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا‌ گرفته تا فروش اقساطی بهمن‌ موتور و کرمان موتور.

    اما این مراکز در ازای فروش اقساطی چه شرایطی را به خریدار ارائه می کنند؟ زمان بازپرداخت اقساط را چه مدت در نظر می گیرند؟ مبلغ پیش پرداخت و سود افزوده شده بر ارزش خودرو را چقدر محاسبه می کنند؟

    در ادامه این محتوا قصد داریم شما را با هلدینگ کیان خودرو آشنا نماییم. مرکزی معتبر که با فراهم آوردن بهترین شرایط فروش اقساطی شاهین با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت همواره سعی داشته خدمت رسان ایرانیان باشد.

    شاهین، جذاب و دوست داشتنی

    شاهین یکی از خوش نام ترین و خوش قیافه ترین محصولات شرکت ایرانی سایپا‌ است که چرخه تولید آن از سال 1399 آغاز شده است. این ماشین که در ابتدا رهام نام داشت، برای اولین بار در سال 1397 در یکی از نمایشگاه های شهر شیراز رونمایی شد.

    این خودرو در حال حاضر توسط سایپا‌ و برخی از شرکت های لیزینگی به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسد. بنابراین اگر شما هم متقاضی خرید این خودرو هستید، خواندن مطالب زیر را از دست ندهید چرا که به بیان شرایط فروش اقساطی شاهین با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت پرداخته ایم.

    مشخصات شاهین

    شاهین جدیدترین محصول شرکت خودروسازی سایپا‌ است. این ماشین مجهز به همان پیشرانه 1.5 لیتری خطی بنزینی است که در سایپا‌ از آن در خودروهای کوییک، تیبا‌ و ساینا بهره برده است.

    4 سیلندر و 8 سوپاپ از دیگر مشخصات این پیشرانه است. اما باید ذکر کرد که موتور توربوشارژ اصلی ترین تفاوت این ماشین با خودروهای مذکور است. این پیشرانه سبب شده تا شاهین حداکثر توان 110 اسب بخار و حداکثر گشتاور 178 نیوتن متر را فراهم آورد.

    اگر خودروی شاهین را برای سواری انتخاب کنید، شتاب صفر تا صد را در 13 ثانیه تجربه خواهید کرد و حداکثر سرعتی که می توانید با آن برانید، 190 کیلومتر بر ساعت است.

    همچنین شایان ذکر است که بگوییم استاندارد آلایندگی شاهین یورو 5 می باشد و میزان سوخت مصرفی آن برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر، 7.5 لیتر است.

    درباره ابعاد این خودروی زیبا و جمع و جور هم باید گفت که طول آن 4446 میلیمتر، عرض آن 1771 میلیمتر و ارتفاع آن 1490 میلیمتر می باشد. همینطور فاصله بین محورهای عقب و جلو آن 2650 میلیمتر در نظر گرفته شده است و در مشخصات اعلام شده توسط سایپا، وزن آن 1278 کیلوگرم می باشد.

    شرایط فروش شاهین در سایپا

    سایپا برای فروش محصولات خود طرح های متنوعی را در نظر گرفته است. البته لازم به ذکر است که متقاضی برای ثبت نام در این طرح ها نیاز به داشتن شرایط خاصی می باشد و تنها در زمان های تعیین شده ای از سال می تواند اقدام به انجام این کار نماید.

    اما این طرح ها تنها برای برخی از محصولات سایپا‌ موجود می باشند اما اگر می خواهید به طور اختصاصی خودروی شیک و جذاب شاهین را خریداری نمایید، علاوه بر برنامه های موجود، سایپا‌ طرح جدیدی تحت عنوان برنامه پیش فروش شاهین را از 30 مهر 1401 آغاز کرده است.

    البته شایان ذکر است که زمان ثبت نام در این طرح محدود می باشد و لازم است متقاضیان عزیز هرچه سریع تر نسبت به خرید خودروی شاهین اقدام کنند. همینطور لازم است بدانید که مهلت تحویل این خودرو سه ماه بعد می باشد. از جمله شرایطی که سایپا‌ برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، می توان به ذکر موارد زیر پرداخت:

    • هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام در یکی از طرح های خرید خودرو می باشد.
    • متقاضی خرید خودروهای سایپا‌ باید حداقل 18 سال سن داشته و دارای گواهینامه پایه 3 باشد.
    • خریدار می تواند از تسهیلات 70 میلیون و یا 100 میلیون تومان استفاده کند.
    • و ...

    شرایط فروش اقساطی شاهین با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت در کیان خودرو

    اما همانطور که پیشتر مطالعه کردید، طرح خرید خودروی شاهین از شرکت سایپا‌ نیازمند ثبت نام در بازه زمانی مشخصی است. همچنین این طرح به صورت پیش خرید بوده بنابراین چیزی در حدود 3 ماه طول می کشد تا خودروی خریداری شده را تحویل بگیرید.

    اما نکته قابل توجه اینکه در خرید اقساطی خودرو از سایپا‌ شما ملزم به پرداخت تمام پول ماشین هستید. همین امر باعث شده عده زیادی از این نوع خرید منصرف شوند چرا که در شرایط اقتصادی فعلی تامین هزینه کامل یک خودرو، دشوار می باشد.

    از همین رو هلدینگ کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی شاهین کرده است. اگر بخواهیم خیلی خلاصه طرح ارائه شده توسط این مرکز را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم، باید بگوییم کیان خودرو بهترین شرایط فروش اقساطی شاهین با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت را فراهم آورده است.

    خریداران گرامی می توانند به وب سایت کیان خودرو مراجعه کرده و از بخش فروش اقساطی، به صفحه فروش اقساطی سایپا‌ بروند. در این صفحه لیستی از خودروهای این مجموعه که کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی آن ها کرده است، نمایش داده می شوند.

    اگر کمی در این صفحه بالا و پایین کنید، نام شاهین را خواهید دید. کیان خودرو به شما حق انتخاب می دهد تا مهلت بازپرداخت اقساط را خود تعیین کنید. بنابراین این شما هستید که در هنگام خرید تصمیم می گیرید پول خودرو را در اقساط 12 ماهه پرداخت می کنید یا تشخیص می دهید که برای تسویه کامل به 60 ماه زمان نیاز دارید.

    هر مهلتی را که انتخاب کنید، لازم است بر اساس آن بخشی از هزینه خودرو را به عنوان پیش پرداخت در هنگام عقد قرارداد به حساب این هلدینگ واریز نمایید. همچنین لازم به ذکر است که در ازای دریافت مهلت بیشتر برای بازپرداخت اقساط شما موظف به پرداخت مبلغ بیشتری هستید. امری که در تمام خریدهای اقساطی اتفاق می افتد.

    دیگر نکته حائز اهمیت درباره ضامن است. از آنجا که شما در هنگام خرید تنها حدود نیمی از پول خودرو را پرداخت می کنید، لازم است یک مدرک معتبر در این شرکت به امانت بگذارید. کارشناسان کیان خودرو برای اطمینان تشخیص داده اند که خریدار فردی معتبر را به عنوان ضامن به این شرکت معرفی کرده و مدارک هویتی و حقوقی خود را به آن ها ارائه دهد. بنابراین لازم است پیش از خرید، این فرد مطمئن را پیدا کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو