فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو بیان کرد:

ایجاد ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه پیکاپ در ایران خودرو دیزل

عصر خودرو- قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.

ایجاد ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه پیکاپ در ایران خودرو دیزل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، مهدی داداشی، با اشاره به افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل هم زمان با رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک در این شرکت، بیان کرد: دستاوردهای ایران خودرو دیزل برای گروه صنعتی ایران خودرو مایه افتخار است و باید به آن بالید.

    به گفته وی، با اصلاح ساختار مالی که ظرف یک سال گذشته در ایران خودرو دیزل صورت گرفته و نیز طراحی و تولید محصولات جدید، گام های بلندی در جهت اعتلای این مجموعه برداشته شده است.

    قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اینکه در طول دو سال اخیر برنامه ریزی برای طراحی و تولید 12 محصول جدید در ایران خودرو دیزل صورت گرفته است، گفت: اکثر این محصولات به بهره برداری رسیده است و تا چند ماه آینده، مابقی محصولات نیز به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

    وی تاکید کرد: ظرفیت ایران خودرو دیزل به عنوان بزرگ ترین خودروساز تجاری کشور بسیار بالا بوده و پیشروی خودروسازان تجاری در کشور است.

    داداشی در ادامه یادآور شد: هر محصولی که تولید آن در کشور آغاز می شود، در وهله اول عمق ساخت داخل آن 20 درصد است و به تدریج و با برنامه ریزی برای طراحی و ساخت قطعات مختلف در داخل کشور، این عمق داخل به درصد بالاتری افزایش می یابد.

    وی با بیان‌ این که امروز افتخاری به افتخارات دیگر گروه صنعتی ایران خودرو و ایران خودرو دیزل افزوده شده است، عنوان کرد: خوش حالم در این مکان مقدس که در آن تولید و کار، اشتغال و نوآوری و فناوری موج می زند، حضور دارم.

    قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به این که در مدت بسیار کوتاهی شاخص بهره وری ایران خودرو دیزل از 0.37 به 3 رسیده و ارتقای بسیار خوبی است، اظهار کرد: با وجود افزایش نیروی انسانی و اشتغال زایی این مجموعه در سال جاری، شاهد ارتقای شاخص بهره وری هستیم که نشان دهنده مدیریت درست و حرکت سریع و منطق محور مدیریت این مجموعه است.

    وی با یادآوری اینکه در سال 97 ایران خودرو دیزل یک مجموعه نیمه تعطیل بوده است، بیان کرد: امسال شاهد تنوع و تیراژ بالای تولیدات در این خودروساز هستیم.
    به گفته داداشی، اقدامات ایران خودرو دیزل برای مقام معظم رهبری نیز مایه افتخار است، زیرا ایشان با تاکید بر اشتغال و تولید، شعارهای هر سال را انتخاب می کنند.

    وی با بیان اینکه امسال ایران خودرو دیزل از تولید 20 هزار دستگاه عبور خواهد کرد، گفت: میزان تولید این مجموعه در سال گذشته 7 هزار دستگاه بوده است. از ابتدای سال تاکنون حدود 11500 دستگاه محصول در این شرکت تولید شده است و در دی ماه سال جاری دو برابر عدد تولید را شاهد خواهیم بود و در پایان سال نیز، سه برابر عدد تولید در سال 1400، تولید خواهد شد.

    قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به تغییرات بازار سرمایه در دو سال گذشته گفت: ایران خودرو دیزل به رشد حدود 268 درصدی در بازار سرمایه دست یافته و در حال حاضر این مجموعه یکی از بهترین شرکت های بورسی به شمار می رود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو