فونیکسریمکسبهتام

حواله ۲۵۰ دستگاه ون و اتوبوس تحویل هشت شهرداری کشور شد

عصر خودرو- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: حواله ۱۵۰ دستگاه ون و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس که از محل قراردادهای وزارت کشور با خودروسازان داخلی تامین شده است امروز به شهرداران هشت کلانشهر و شهر بزرگ کشور تحویل داده شد.

حواله ۲۵۰ دستگاه ون و اتوبوس تحویل هشت شهرداری کشور شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مسعود نصرتی روز شنبه در حاشیه همایش ملی حمل و نقل افزود: وزارت کشور برای ساخت این محصولات با شرکتهای ایران خودرو دیزل و عقاب افشان قراردادی منعقد کرده است و از محل همین قرارداد تا دهه فجر نیز حدود هزار ون و 200 دستگاه اتوبوس دیگر تحول ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهرها و شهرهای متقاضی خواهد شد.

    وی ادامه داد: به منظور تقویت ناوگان اتوبوسرانی شهری در کلانشهرها و شهرهای بزرگ، تامین اتوبوسهای برقی هم در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته است.

    معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در راستای تقویت حمل و نقل عمومی پاک و دوستدار محیط زیست مجوز تولید300 دستگاه اتوبوس برقی دارای استاندارد ویژه کلانشهرها در حال نهایی شدن است.

    امروز در مشهد در حاشیه همایش روز ملی حمل ونقل از همچنین 2 دستگاه اتوبوس و میدل باس برقی رونمایی شد.

    مصطفی میرزابیگی مدیر کارخانه سازنده این اتوبوسها به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت مجوزهای لازم و تاییدیه های استاندارد را برای تولید این محصولات دریافت کرده است و قرارداد تولید 50 دستگاه اتوبوس برقی برای استفاده در سامانه حمل و نقل شهری تهران منعقد شده است.

    مصطفی میرزابیگی افزود: رایزنی هایی برای بستن قرارداد تولید تعدادی از این اتوبوسها و میدل باسها با شهرداری های دیگر کلانشهرها از جمله مشهد در جریان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط