فونیکسریمکسبهتام

۴ هزار خودرو امروز در بورس معامله شد

عصر خودرو- تالار خودروی بورس کالا امروز(چهارشنبه) شاهد معامله ۴ هزار دستگاه هایما S ۷ سفید و شاهین سفید بود.

۴ هزار خودرو امروز در بورس معامله شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، در نوبت نخست عرضه‌های امروز(چهارشنبه) 2 هزار دستگاه هایما S 7 سفید با قیمت پایه 743 میلیون تومان روی تابلو رفت.

    در برابر عرضه مزبور، 2612 دستگاه تقاضا شکل گرفت که در نهایت همان میزان عرضه با لحاظ 9.64 درصد به قیمت 814.6 میلیون تومان فروخته شد.

    بر پایه این گزارش، تحویل خودروی مزبور 27 اسفند امسال خواهد بود. کمترین قیمت مچ شده در معاملات امروز نیز 814 میلیون تومان بود.

    قیمت تمام شده هایما S 7 سفید در بورس کالا به اضافه 13 درصد هزینه مالیات و عوارض قانونی و 4.3 میلیون تومان هزینه بابت شماره گذاری و بیمه خواهد بود.

    هایما S 7 در 7 آذر امسال (23 روز پیش) با قیمت کشف شده 815.7 میلیون تومان معامله شده بود و در نوبت دوم عرضه امروز 2 هزار دستگاه شاهین سفید با قیمت پایه 304 میلیون تومان روی تابلو رفت.

    در برابر عرضه مزبور، 4320 دستگاه تقاضا شکل گرفت که در پایان همان میزان عرضه با لحاظ 14.11 درصد رقابت و با قیمت میانگین 346.8 میلیون تومان فروخته شد؛ و تحویل خودروی مزبور 25 اسفند امسال خواهد بود. کمترین قیمت مچ شده در معاملات امروز نیز 346.5 میلیون تومان بود.

    شایان ذکر است قیمت تمام شده خودرو شاهین سفید در بورس کالا به اضافه 12 درصد مالیات و عوارض قانونی و 4.3 میلیون تومان هزینه بابت شماره گذاری و بیمه خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط