فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تبریز(۳۲)

مدیر عامل رخش سرویس مطرح کرد: پشتوانه قوی محصولات رخش در بازار ایران

عصر خودرو- مهندس موسوی مدیر عامل شرکت رخش سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش به محصولات شرکت رخش خودرو دیزل در گفت و گو با خبرنگار عصر خودرو در خصوص برنامه های این شرکت توضیحاتی را ارائه داد.

مدیر عامل رخش سرویس مطرح کرد: پشتوانه قوی محصولات رخش در بازار ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، فروش و خدمات پس از فروش دو رکن اصلی هر محصولی است. مشتری یک بار محصول را خریداری می کند ولی به کررات برای دریافت خدمات مراجعه می کند. همین موضوع اهمیت ارائه خدمات را بسیار بالا می برد.

    شرکت رخش خودرو دیزل نماینده و شریک تجاری رسمی برند کاماز روسیه است در حال حاضر محصول 5490 (بنز آکسور 1842) و محصول 6520 را تولید می کند. مجموعه رخش سرویس که در حقیقت ارائه دهنده خدمات پس از فروش این شرکت به حساب می آید وظیفه اش تامین و ارائه قطعات با کیفت  و اصلی برای این محصولات است. شعار ما اصالت قطعات و کیفیت خدمات است. قطعات این شرکت عممدتا از شرکت مرسدس بنز و کاماز وارد می شود و تمامی قطعات دارای هولوگرام هستند که نشان دهنده کیفیت و اصالت قطعات است. تمام تلاش این مجموعه ارائه خدمات با کیفیت و در خور شان مشتریان این برند مشهور روسی است.
    موسوی افزود: محصولات رخش خودرو از نظر ساختاری و فنی با رقبا خود در بازار متفاوت هستند و همین مساله موضوع ارائه خدمات را سخت تر می کند. بحث تامین مناسب قطعا، ابزار و دستگاه های عیب یاب از جمله موضوعاتی است که این شرکت در آن فعالیت می کند. تمامی این ها قطعات پازلی هستند که ادعا ما در ارائه خدمت درست را به حقیقت منتج می کند.
    خدمات در محل یا خدمات VIP جز سرویس هایی است که این شرکت به مشتریان خود و به خصوص مشتریانی که خرید عمده انجام می دهند ارائه می دهد به این صورت که کارشناسان ما با همراه داشتن قطعات و لوازم مورد نیاز در محل کار مشتری حاضر می شوند و مشکلات پیش آمده را حل می کنند و مشتریان را از مراجعه به نمایندگی بی نیاز می کنند.
    مدیر عامل رخش سرویس همچنین در خصوص سرویس جدید رخش کارت گفت: این کارت که هم زمان با خرید خودرو قایل خریداری کردن است در خود 11 دوره سرویس دوره ای، بیمه بدنه کامل، سیستم FMS(نشان دهنده عیوب ECU و سرویس های دوره ای روی مالتی مدیا) را برای مدت یک سال یا 150 هزار کیلومتر در اختیار مشتریان قرار می دهد و به صورت Prepaid(پیش پرداز) در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این سرویس می تواند با توجه به نوسانات قیمت ارز، گزینه بسیار مناسبی برای دریافت خدمات اصلی و مطمئن باشد.
    وی افزود دستگاه‌های عیب یابی خودرو در این مجموعه در همکاری با یک شرکت دانش بنیان طراحی و ساخته شده است. موسوی همچنین گفت: مشتریان می توانند با شماره گریری  تلفن  1583 به صورت سراسری برای ثبت درخواست  امداد و یا شکایات احتمالی خود اقدام کنند.
    وی همچنین در خصوص روند ارائه خدمات در نمایندگی های مجاز این شرکت در کشور گفت: در حال حاضر 12 نمایندگی در سراسر کشور و در تمامی شاه‌راه های مواصلاتی کشور داریم و در برنامه های توسعه ای قصد داریم تا این تعداد را روز به روز بیشتر کنیم. موسوی اضافه کرد کرد: البته علاوه بر این شبکه، سیستم تعمیر در محل نیز برای مشتریان وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل، شرکت نیروی متخصص، قطعات و تجهیزات مورد نیاز را به محل مشتری اعزام می کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط