فونیکسریمکسبهتام

استلانتیس در آمریکا شبکه شارژ نمی‌سازد

عصر خودرو- بر کسی پوشیده نیست که میزان برد و در دسترس بودن ایستگاه‌های شارژ دو مورد از بزرگ‌ترین موانع محدودکننده موجود بر سر راه توسعه سریع خودروهای برقی هستند.کارلوس تاوارس، مدیر‌عامل استلانتیس، نیز این موانع را در میزگرد CES این هفته مطرح و در عین حال تصریح کرد که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای ایجاد شبکه شارژ در ایالات متحده ندارد.

استلانتیس در آمریکا شبکه شارژ نمی‌سازد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، تاوارس گفت: زیرساخت بخشی از تجارت اصلی استلانتیس نیست. ما به سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در منابع نیاز داریم. ما هیچ برنامه‌ای برای ایجاد یک شبکه شارژ سریع در ایالات متحده نداریم، اما به عنوان بخشی از استراتژی خود می‌خواهیم شارژر به فروش برسانیم. این استراتژی با استراتژی استلانتیس در اروپا متفاوت است.

    یک سال پیش، این شرکت اعلام کرد با TheF شارژینگ، یک استارت‌آپ خدمات شارژ، برای ایجاد یک شبکه جدید شارژ عمومی با بیش از 15هزار سایت، همکاری می‌کند. شارژر سطح 2 با قابلیت وای‌فای تا 32 آمپر برق را تامین و سبب شارژ کامل کرایسلر یا جیپ هیبریدی پلاگین در کمتر از دو ساعت می‌شود.

    این شارژر را که ضد‌آب است می‌توان هم سیم‌کشی و هم به یک منبع برق موجود وصل کرد. شارژر موردنظر در حال حاضر در اکثر نمایندگی‌های کرایسلر و جیپ در دسترس است و همچنین می‌توان آن را از فروشگاه الکترونیکی موپار خریدرای کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط