فونیکسریمکسبهتام

توسعه خدمات کارشناسی خودروی «کارنامه» در ۵ شهر بزرگ کشور

عصر خودرو- «کارنامه» به عنوان دستیار مطمئن خرید و فروش در معاملات ماشین، با ارائه خدمات کارشناسی خودرو به کمک ابزارهای مدرن، کارشناسان متخصص و گزارش معتبر فنی و بدنه، در جهت شفاف‌سازی معاملات خودرو و اطمینان نسبت به سلامت و قیمت خودروی خریداری‌شده، فعالیت می‌کند.

توسعه خدمات کارشناسی خودروی «کارنامه» در ۵ شهر بزرگ کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کارنامه از چندی پیش به غیر از کارشناسی خودرو در تهران ، این خدمت را در پنج شهر بزرگ کشور توسعه داده است. درحال حاضر خدمات کارشناسی خودرو در رشت ، اصفهان، مشهد، شیراز و کرج به متقاضیان ارائه می‌شود و کارشناسان در سریع‌ترین زمان ممکن جهت بررسی 0 تا 100بخش فنی و بدنه خودرو در محل حاضر می‌شوند.

    هژیر مفاخری، معاونت عملیات و فروش کارنامه در ارتباط با گسترش خدمات کارشناسی خودرو کارنامه در سایر شهرها گفت: کارشناسان کارنامه از مجرب ترین متخصصان در بررسی بدنه، رنگ و بخش‌های فنی خودرو هستند، تجربه کارشناسی بیش از هزار خودرو در سابقه کاری این افراد وجود دارد و پس از گذراندن تمامی تست های کارنامه توانسته اند به جمع کارشناسان ما اضافه شوند. ما سعی داریم در همه شهرها برای خریداران خودرو اطمینان صد درصد ایجاد کنیم تا نسبت به ویژگی‌های ماشینی که خریداری می‌کنند، آگاهی کامل  پیدا کنند و مطمئن باشند که مشخصات اعلام‌شده خودرو با واقعیت آن تطابق دارد.  در نتیجه با استفاده از خدمات کارشناسی کارنامه زیانی بابت بی اطلاعی از شناسنامه ماشین متحمل نخواهند شد.

    نکته مهم در ارتباط با سرویس کارشناسی کارنامه این است که گزارش ارائه‌شده به‌جز کارشناس حاضر در محل، توسط تیم مستقر در کارنامه نیز بررسی می‌شود. همچنین درصورت درخواست متقاضی نسبت به دریافت بازه قیمتی خودروی موردنظر، گزارش تاییدشده برای تیم قیمت‌گذاری کارنامه ارسال و بازه قیمتی براساس وضعیت بازار و گزارش به‌دست‌آمده ارائه می‌شود. همچنین گزارش کارشناسی تا سقف 100 میلیون تومان تحت ضمانت قرار دارد و به صورت کاغذی یا آنلاین در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.

    متقاضی کارشناسی خودرو، تنها کافیست به وب‌سایت کارنامه مراجعه کرده و نسبت به درخواست کارشناسی اقدام کند. با این کار، مشاورین کارنامه با متقاضی تماس می‌گیرند تا هماهنگی های لازم را برای حضور یک کارشناس مجرب و ماهر در محل موردنظر وی به عمل آورند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو