فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران خبر داد

جزئیات ورود اسکوترهای اشتراکی به تهران

برقی سازی ناوگان موتوری شرکت پست

عصر خودرو-مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که شهرداری می‌تواند تا ۷۵۰ دستگاه موتور برقی برای شرکت پست تأمین کند.

جزئیات ورود اسکوترهای اشتراکی به تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مجتبی شفیعی در حاشیه رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی با بیان اینکه امروز اولین بخش از برقی سازی ناوگان موتوری شرکت پست که در قالب تفاهم‌نامه با شرکت پست انجام شده، رونمایی می‌شود، گفت: در فاز اول قرار شده است که 500 دستگاه موتورسیکلت برقی وارد ناوگان موتوری پست شود که امروز 90 دستگاه، تا پایان سال 300 دستگاه و اوایل سال آینده 100 دستگاه موتور برقی وارد ناوگان می‌شود.

    وی افزود: ما ظرفیت آن را داریم که تا 750 دستگاه موتور برقی به پست بدهیم.

    شفیعی با بیان اینکه به ازای هر موتور برقی 50 میلیون تومان وام کم بهره از سوی سازمان حمل و نقل شهرداری تهران ارائه می‌شود و 50 درصد نیز بازپرداختش در صورت تأیید کارکرد پست از سوی شهرداری تامین می‌شود، گفت: این اولین بار است که این موتورها با باطری سوآپ حرکت می‌کند که لازم نیست هر دفعه موتورهای سیکلت‌شان را شارژ کنند.

    وی با بیان اینکه طرح پایلوت به خوبی انجام شده است، در مورد اسکوترهای اشتراکی نیز عنوان کرد: با مشارکت بخش خصوصی اسکوترهای اشتراکی به شهر آمدند و شرکت‌های سرمایه گذاری بیشتری اعلام آمادگی کردند که یک شرکت اعلام کرده می‌تواند 100 هزار اسکوتر اشتراکی برای سال آینده به تهران بیاورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط