فونیکسریمکسبهتام

خودروهای ایرانی وارد ونزوئلا شد

عصر خودرو- وزیر حمل‌ونقل ونزوئلا از ورود یک هزار دستگاه خودوری ایرانی تولید شرکت سایپا به این کشور در چارچوب توافقنامه‌های امضا شده با کشورمان در راستای ارتقای همکاری ها در صنعت خودروسازی ونزوئلا خبر داد.

خودروهای ایرانی وارد ونزوئلا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، رامون ولاسکِز وزیر حمل‌ونقل ونزوئلا با انتشار تصویر و ویدیو در صفحه کاربری خود در توییتر از رسیدن یکهزار دستگاه خودروی شرکت سایپا به این کشور خبر داد.

    طبق اعلام ولاسکِز، در ماه فوریه (بهمن- اسفند)، دو هزار دستگاه خودروی ایرانی ساخت شرکت ایران خودرو ( IKCO) نیز وارد بازار ونزوئلا خواهد شد.

    وزیر حمل‌ونقل ونزوئلا در بیان برنامه این کشور پس از ورود محموله‌های توافق‌شده با ایران نوشت: در مرحله دوم، خودروها در (شرکت) بِنیراَئوتو (Venirauto) با به کارگیری قطعات ساخته شده در جمهوری بولیواری ونزوئلا مونتاژ خواهند شد.

    بر اساس این گزارش، در مجموع، سه هزار دستگاه خودروی ایرانی وارد ونزوئلا خواهند شد؛ یکهزار وسیله نقلیه نخست، 20 نوامبر (29 آبان) از بندرعباس بارگیری شده بود.

    دو نوع خودروی ایرانی وارد شده به ونزوئلا، کوئیک و ساینا هستند و مصرف سوخت هفت لیتر به ازای هر 100 کیلومتر، نشان‌دهنده مقرون به صرفه و کارآمد بودن این خودروها است. قیمت‌ها از 12 هزار تا 16 هزار دلار متغیر بوده و متقاضیان خرید می‌توانند با ورود به بانک اطلاعاتی از طریق سیستم کیوآر (Sistema QR)، مدل، رنگ و نحوه پرداخت مورد نظر را انتخاب کنند.

    «نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی ایران و ونزوئلا»، بین 14 تا 18 سپتامبر (23 تا 27 شهریور) در کاراکاس پایتخت ونزوئلا با هدف تقویت و توسعه همکاری ها و تبادل اطلاعات بین دو کشور برگزار شد و نیکلاس مادورو رئیس‌جمهوری این کشور با حضور در این نمایشگاه و با بیان اینکه چهار مدل خودوری ایرانی از طریق شرکت «بِنیراَئوتو» (Venirauto) مونتاژ خواهند شد، خاطرنشان کرد: امروز ایران کشوری نمونه، کشور پیشرفت، تولید، دانش و تولید محصولات است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو