فونیکسریمکسبهتام

تا سال ۲۰۵۰

تصاحب ۸۰ درصدی بازار جهانی خودرو از آن کیست؟

عصر خودرو- وسایل نقلیه الکتریکی در طول دهه گذشته،کار خود را در مسیری به سمت روند اصلی در پیش گرفته‌اند. در واقع، گفته می‌شود که برترین خودروسازان جهان قصد دارند تا سال ۲۰۳۰ نزدیک به ۱.۲ تریلیون دلار آمریکا برای توسعه و تولید میلیون‌ها خودروی الکتریکی هزینه کنند.

تصاحب ۸۰ درصدی بازار جهانی خودرو از آن کیست؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، کارشناسان صنعت انتظار دارند که خودروهای الکتریکی حدود 60 تا 80 درصد از کل فروش خودروهای جدید را تا سال 2050 تشکیل دهند. این افزایش به این معنی است که اکثر خودروسازان و کشورها نمی‌توانند این پدیده به سرعت در حال رشد را نادیده بگیرند.

    چین در حال حاضر بزرگ‌ترین بازار خودروهای الکتریکی در جهان بر اساس حجم فروش سالانه است اما این مطالعه نشان می‌دهد که ضریب نفوذ خودروهای برقی در پرجمعیت‌ترین کشور جهان می‌تواند به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد و سهم بسیار بیشتری از فروش اصلی خودرو را در آینده به دست آورد.

    60 درصد از دارندگان خودروهای فعلی در چین و 84 درصد از افراد غیرمالک، خودروی برقی را به مدل موتور احتراق داخلی ترجیح می‌دهند. شاید تعجب آور باشد که این نظرسنجی نشان داد که این فقط یک روند برای جوانان نیست و به نظر می‌رسد خریداران چینی در هر سنی به سمت خودروهای برقی گرایش دارند.

    بر اساس گزارش رویترز، در نظرسنجی اشاره شده است که وفاداری به برند عامل اصلی انگیزه در بازار خودروی چینی نیست زیرا مردم هنگام خرید به دنبال تجربه جدیدی هستند. در واقع، برخی از پاسخ دهندگان می گویند که اگر قبلاً یک نام تجاری را خریداری کرده باشند، به طور خاص آن را رد می کنند زیرا ترجیح می‌دهند برندهای جدید را تجربه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط