فونیکسریمکسبهتام

محصول دافران H۷ شرکت شایان دیزل به سیستم حمل نقل کالاهای خطرناک مجهز شد

عصر خودرو-طی مصاحبه خبری با مهندس عباس نژاد معاون فنی و مهندسی شرکت شایان دیزل عنوان شد؛ کشنده دافران در پی کسب استاندارد ADR از سازمان ملی استاندارد ایران و با دارا بودن استاندارد ۸۵ گانه اتحادیه اروپا، ایمن ترین کامیون تولید داخل ایران محسوب می گردد.

محصول دافران H۷ شرکت شایان دیزل به سیستم حمل نقل کالاهای خطرناک مجهز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » ، شرکت شایان دیزل با در اختیار داشتن توان طراحی مهندسی و تیم کارشناسی مجرب، سیستم ضد جرقه ADR  را بروی محصولات دافران نصب نموده و موفق به کسب مجوز جهت حمل مواد قابل اشتعال و خطر ناک در ناوگان حمل و نقل جاده ایی گردید.
    با توجه به استانداردهای GGVS آلمان و ADR اروپا، تمامی خودروها و وسایل نقلیه موتوری که برای حمل کالاهای قابل اشتعال و خطرناک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، می‌بایست مجهز به مدار الکتریکی مستقل از سیم‌کشی خودرو، شامل واحد کنترل الکترونیکی (ECU) و فرمان دهنده، اتصالات، سوکت‌ها و سیم‌کشی خاص و سوئیچ‌های اضطراری جهت قطع جریان برق خودرو مابین باطری و دینام باشند.
    این سیستم توسط کلید برق ضد انفجار که از بیرون و داخل کابین راننده عمل می‌نماید، قابلیت قطع جریان الکتریکی و جمع‌آوری کامل الکتریسیته ساکن موجود در سیستم برق خودرو را داشته و ایمنی کامل تجهیزات را در مواقع خطر فراهم می‌نماید.
    کامیون کشنده دافران تولیدی شرکت شایان دیزل با طراحی مدرن ، کلیه استانداردهای 85 گانه اتحادیه اروپا را در زمینه‌های مختلف مانند Euro 5 and EEV engines شامل آلایندگی پایین،‌‌ ایمنی بالا و… را اخذ نموده است، مزیت دیگر این کشنده، بهره‌مندی از مدرن‌ترین گیربکس AMT و جعبه فرمان محصول کارخانه ZF آلمان می باشد. که مجموعه این تجهیزات شرایط رانندگی ایمن، با قدرت مانور بالا را برای راننده مهیا می نماید.
    سیستم ترمز این خودرو شامل ABS،ECS،EBS و AEBS (ترمز هوشمند اضطراری) محصول کمپانی WABCO آلمان می باشد. همچنین بهره مندی از ریتاردر(خفه کن یا ترمز موتور) ، محصول شرکت Jacobs و اینتاردر (ترمز گیربکس) پنج زمانه محصول شرکت ZF آلمان ، بهره مندی از سیستم LDWS (سیستم هشدارخروج از خطوط جاده) شرایط پر‌خطر احتمال وقوع تصادف را به حداقل می‌رساند.
    این خودرو دارای استانداردهای استحکام کابین اروپایی است که روی چهار بالن هوا قرار گرفته است قابلیت مذکور، این خودرو را از سایر رقبا متمایز می نماید. تنظیم ارتفاع فرمان بصورت پنوماتیک (بادی - برقی) می باشد ، پدال‌های قابل تنظیم، آینه‌های گرمکن‌دار، تهویه مطبوع اتوماتیک، قطع‌کن برق دستی، فیلتر آبگیر سوخت، کروز کنترل و بخاری درجا ، کولر درجا، یخچال و... نیز بخشی دیگر از امکانات این خودروی منحصربفرد به شمار می‌رود.
    شایان ذکر است مجموعه کیت ایمنی ADR از تاریخ نصب به مدت 18 ماه و یا 100 هزار کیلومتر کارکرد دارای گارانتی می باشد.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو