فونیکسریمکسبهتام

پژو ۲۰۰۸ جدید از راه می رسد +عکس

عصر خودرو- پژو ۲۰۰۸ خودرویی است که از همان آغاز عرضه در بازار جهانی موافقان و منتقدان زیادی را مشغول خود کرده است. حضور این خودرو در بازار ایران هر چند به دلیل تحریم ها و کاهش سرعت تولید با چالش مواجه شد اما اینجا هم بحث درباره این مدل بویژه در رابطه با برچسب قیمت آن داغ است زیرا گروهی این خودرو را به عنوان یک محصول شهری مناسب قبول دارند اما در مقابل گروه بزرگی نیز رده قیمتی آنرا نسبت به محصولی که ارائه شد، نامناسب می دانند.

پژو ۲۰۰۸ جدید از راه می رسد +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، پژو 2008 به عنوان یک کراس اوور کوچک اولین بار در سال 2013 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد و تا کنون روی خط تولید قرار دارد. مهمترین تغییر چهره پژو 2008 به مدل سال 2020 آن مربوط می شود که هم در نمای ظاهری و هم کابین به شدت جذاب تر از مدل های قبلی خود ظاهر شد.

    اکنون در جدیدترین خبر مربوط به پژو 2008، رندرهای مدل 2024 این خودرو منتشر شده که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. هر چند رندرها منبع قابل اعتمادی برای صحبت درباره یک محصول جدید نیستند اما چون منتشر کننده رندر پژو 2008 مدل 2024 سابقه موفقی در این زمینه داشته و درصد بالایی از پیش بینی هایش درست بوده است.

    همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، بزرگترین تغییر در مقایسه با مدل قبلی به دماغه و بطور خاص جلوپنجره جدید که لوگوی جدید پژو میان آن قرار دارد. این جلوپنجره دقیقا از محصولات جدید پژو مانند 308 هاچ بک و واگن و البته 408 فست بک الهام گرفته شده است.

    طراحی سپر جلو نیز میزبان تغییرات جدیدی بوده است.

    گرافیک چراغ های جلو تغییرات جزئی را نشان می دهد و در قسمت عقب نیز چراغ های اصلی بازطراحی شده و با گرافیک داخلی جدید از راه رسیده اند. لوگوی جدید پژو اینجا هم حضور دارد.

    براساس اعلام کمپانی پژو، در 2008 جدید از سیستم هیبرید ملایم استفاده خواهد شد و احتمالا این فرانسوی در دو تریم 100 و 130 اسب بخاری عرضه می شود. در بخش جعبه دنده نیز شانس اصلی با نمونه 6 سرعته دوکلاچه اتوماتیک است.

    این جعبه دنده در هماهنگی با موتور الکتریکی 21 کیلوواتی، سطح بهینه ای از مصرف سوخت(15 درصد بهینه تر) را ارائه می دهد.

    نمونه تمام الکتریکی پژو 2008 نیز یکی از جذاب ترین تریم های این خودرو محسوب می شود که احتمالا 156 اسب بخار خروجی و برد حرکتی 400 کیلومتر را خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو