فونیکسریمکسبهتام

مایباخ اس۵۸۰ئی؛ اولین هیبریدی یک خانواده اشرافی! (+عکس)

عصر خودرو- مجموع خروجی پیشرانه پلاگین برابر با ۵۱۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر محاسبه شده است. اعداد و ارقام پیشرانه مایباخ اس۵۸۰ئی دقیقا مشابه مرسدس بنز اس۵۸۰ئی است.

مایباخ اس۵۸۰ئی؛ اولین هیبریدی یک خانواده اشرافی! (+عکس)
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از عصر ایران ، مرسدس-مایباخ اس580ئی را باید خاص ترین لوکس آلمانی این روزها نام بگذاریم زیرا اولین نمونه مایباخ محسوب می شود که از پیشرانه پلاگین هیبرید استفاده می کند. مایباخ اس580ئی ابتدا در چین و سپس در تایلند، اروپا و سایر کشورها عرضه خواهد شد.

    قلب هیبریدی این مایباخ در واقع یک تپنده 6 سیلندر 3 لیتری مرسدس است که 367 اسب بخار خروجی و 500 نیوتن متر گشتاور دارد. موتور الکتریکی مجموعه نیز 150 اسب بخار خروجی و 440 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

    مجموع خروجی پیشرانه پلاگین برابر با 510 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن متر محاسبه شده است. اعداد و ارقام پیشرانه مایباخ اس580ئی دقیقا مشابه مرسدس بنز اس580ئی است.

    براساس جزئیاتی که سخنگوی مرسدس بنز اعلام کرده، این مایباخ با پیشرانه هیبریدی طی 5.1 ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز برابر با 255 کیلومتر برساعت محاسبه شده است. بیشینه سرعت خودرو در حالت الکتریکی کامل 140 کیلومتر برساعت است.

    مایباخ هیبریدی با شارژر استاندارد 11 کیلوواتی عرضه می شود اما شارژر سریع 60 کیلوواتی دی سی نیز در حالت آپشن قابل سفارش است.

    ویژگی های باتری مورد اشاره قرار نگرفته اما اگر اینجا هم شرایط مشابه مرسدس بنز اس580ئی باشد، پس بسته باتری 28 کیلووات ساعت حضور خواهد داشت.

    برد حرکتی مایباخ در حالت الکتریکی کامل احتمالا حدود 100 کیلومتر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط