فونیکسریمکسبهتام

امکان پر کردن حساب تا ساعت ۱۳ امروز

ثبت‌نام متقاضیان طرح پیش‌فروش سایپا از فردا

عصر خودرو- در حالی که قرار بود گروه خودروسازی سایپا به مناسب مبعث رسول اکرم (ص)، از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه) طرح جدید پیش‌فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران را اجرایی کند و متقاضیان عادی تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه فرصت تعریف حساب وکالتی و واریز مبلغ مندرج در بخشنامه داشتند، این مهلت که از آن تحت عنوان پیش‌ثبت‌نام یاد می‌شود، تا ساعت ۱۳ امروز تمدید شده و امکان ثبت‌نام اصلی متقاضیان حائز شرایط، از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه فراهم است.

ثبت‌نام متقاضیان طرح پیش‌فروش سایپا از فردا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، طبق اطلاعیه اول این گروه خودروسازی، مقرر شده بود که به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) طرح پیش‌فروش چهار محصول شامل سه مدل کوییک (کوییک GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX) و ساینا S را برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران به صورت همزمان اجرایی کند.

    در ابتدا قرار بود این طرح از 10 صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند ماه) آغاز شود و تا زمان تکمیل ظرفیت برای متقاضیان عادی و برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر به مدت سه روز ادامه داشته باشد. 

    بر این اساس هم با توجه به الزام تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو و مسدود شدن آن پیش از آغاز فرآیند ثبت‌نام، متقاضیان عادی تا ساعت 13 روز دوشنبه (اول اسفند ماه) فرصت داشتند که کلیه فرآیندهای اعلام شده در این رابطه را (تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تعیین شده برای خودروی مدنظر) تکمیل کنند تا بتوانند از صبح امروز ثبت‌نام خود را انجام دهند.

    سایپا زین پس از این فرآیند، تحت عنوان پیش‌ثبت‌نام یاد می‌کند تا در بازه اعلامی، متقاضیان بتوانند شرایط لازم برای ثبت‌نام (تعریف حساب وکالتی و واریز وجه) را انجام دهند تا مبلغ تعیین شده از وجه خودرو در حساب بلوکه و طی استعلام سایپا از بانک‌ها این موضوع تایید شود تا در زمان اصلی ثبت‌نام لینک ثبت‌نام برای فرد متقاضی فعال شود. 

    سپس اما این گروه خودروسازی تصمیم گرفت برای طرح مذکور، از همان روز یکشنبه 30 بهمن ماه تا ساعت 13 امروز (سه‌شنبه) فرصت تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تعریف کند و سپس از بانک‌ها استعلامی از وضعیت تعیین حساب وکالتی و واریز وجه متقاضیان داشته باشد و براساس آن لینک ثبت‌نام را برای افراد فعال کند؛ بدین ترتیب ثبت‌نام اصلی از ساعت 9 صبح فردا (چهارشنبه) برای افراد فراهم خواهد بود.

    طبق پیگیری ها، از گروه خودروسازی سایپا، این اقدام جهت عدم هجوم افرادی که پیش ثبت‌نام را انجام نداده و حائز شرایط ثبت‌نام نیستند،   تصمیم گرفته که تا تنها در زمان ثبت‌نام اصلی افراد متقاضی به سایت برای تکمیل ثبت‌نام مراجعه کنند. 

    برای شرکت در این طرح متقاضیان می‌توانند تا ساعت 13 امروز (سه‌شنبه 2 اسفند ماه) نسبت به انجام پیش ثبت‌نام تعریف حساب وکالتی و تکمیل موجودی حداقل به مبلغ 110 میلیون تومان اقدام کنند تا لینک ثبت‌نام فردا برایشان فعال شود.

    تاکید می‌شود که ضرورت تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود و ثبت‌نام در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از همان ساعت 13 روز یکشنبه 30 بهمن ماه به مدت 3 روز فراهم بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو