فونیکسریمکسبهتام

کاهش ۳۰ درصدی ثبت تخلفات تاخیر اتوبوسها

عصر خودرو- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت : از ابتدای امسال در مقایسه با سال ۱۴۰۰ ؛تخلف تاخیرهای بیش از یک ساعت اتوبوسها ۳۰ درصد کاهش یافته است .

کاهش ۳۰ درصدی ثبت تخلفات تاخیر اتوبوسها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صداوسیما؛ آقای مهدی خضری گفت : از ابتدای امسال تاکنون 157 مورد شکایت تاخیر بیش از یک ساعت ثبت شده است ؛ این در حالی است که در سال 1400, 219 مورد شکایت ثبت شده بود .

    آقای خضری گفت:این شکایتها در کمیسیون ماده های 11 و 12و 14 بررسی و با شرکتهای مسافربری و رانندگان و مالکان متخلف برخورد شده است.
    آقای خضری گفت: امسال با افزایش کنترل ها و نظارتهایی که در سطح مسافربری داشتیم سعی کردیم با این تاخیرها برخورد کنیم .
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت : بخشی از این تاخیرها درباره نظارت مدیران فنی در پایانه ها و الزام به رعایت ایمنی سفر در سطح جاده های کشور است و بخشی هم با مسافرانی که با تاخیر در ترمینال حاضر می شوند در ارتباط است .
    آقای خضری گفت: یک سفر ایمن نیازمند انجام اقدامات اولیه و آمادگی اتوبوسها و سرویس آنهاست ؛ به همین علت شاهد تاخیرهای 15 تا 30 دقیقه ای هستیم.
    آقای خضری گفت: با توجه به اینکه صدور صورت وضعیت مسافری در سطح کشوری و استانی ‏,‏ آنلاین است ,‏ گاهی شاهد قطعی اینترنت و برق و کندی سیستم هستیم که تا آماده شدن صورت وضعیت چند دقیقه ای زمان می برد و سبب تاخیر در سفر می شود .
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت : روزانه حدود 2 هزار سرویس از مبدا تهران به سایر نقاط کشور اعزام می شود و این حجم از سفر با آماده شدن ناوگان برای پذیرایی از مسافران تاخیرهایی را به دنبال دارد .
    آقای خضری با عذرخواهی از مردم گفت: امیدواریم با ارایه خدمات بهتر در سفرهای جاده ای ؛خدمات مسافرتی بهتری را به مسافران ارایه دهیم .
    آقای خضری گفت : 3 موضوع جاده ,وسیله نقلیه و انسان , موضوعات پیش بینی نشده ای هستند و در برخی موارد ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد و سبب تاخیرها شود .
    آقای خضری گفت : اگر ناوگان شرکت مسافرتی نتواند بیش از یک ساعت در سکو حاضر شود بر اساس قانون شرکتهای مسافربری باید ناوگان را جایزگزین و جا به جا کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط